خبرهای داغ:

اعزام 15 دستگاه اتوبوس به مرقد امام خمینی (ره) از شهرستان خمینی شهر

چهاردهم خرداد ماه در تقویم کشورمان مصادف است با ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)؛ مردم ایران بیش از ۳۴سال است این مناسبت را به گرمی برگزار می کنند و سال هاست که در رثای امام خود نیمه خرداد را به سوگ می نشینند.
کد خبر: ۹۵۱۸۶۲۶
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛ شهرستان خمینی شهر نیز از این قاعده مستثنی نیست و هر سال در این ایام برنامه های ویژه ای را تدارک می بینند؛ در برنامه ریزی این مناسبت تنها مساجد پای کار نبوده و سایر ارگان ها نیز به نوبه خود سهمی در برگزاری آیین ارتحال حضرت امام(ره) دارند.

امسال نیزمردم خمینی شهر همزمان با سایر مردم ایران در مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام راحل شرکت نموده همنوا با کاروان های مرقد امام، راهی حریم عشق شدند.

پس از سپری کردن مسیر، زائران روح الله نماز صبح را در جوار مرقد اقامه نمودند سپس هم قدم با مردم دسته به دسته با شوری وصف ناشدنی (همچون پیوستن قطره های کوچک به دریا)راهی بارگاه امام خمینی شدند.

سرانجام با قلبی پر تپش به حرم رسیده وتا رسیدن مقام معظم رهبری لحظه شماری می کنند در این بین عده ای مشغول نوشتن شعارهایی همچون لبیک یا خامنه ای، جانم فدای رهبر و..برکف دستان خود وهمراهان هستندو عده ای مشغول دعا، عده ای شعار ای پسرفاطمه منتظرتوهستیم و...سر می دادند وبرخی نیز مشغول نوشتن نامه برای رهبر انقلاب اند.

هزاران نفر از افراد سالخورده، میانسال، جوانان به ویژه دهه هشتادی و دهه نودی ها از سراسر ایران خود را به مرقد امام راحل رسانده تا ضمن شرکت در آیین سوگواری و بهره بردن از کلام نافذ مقام معظم رهبری، تجدید بیعتی دوباره با رهبر و مقتدای خود داشته باشند.

حوالی ساعت ۹صبح بودکه انتظار به سر رسید و مردم مشتاق بعد از بانگ تکبیر و سردادن شعار های انقلابی به سخنان مهم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) گوش جان سپرده ودل ها آرام گرفت.

گفتنی است از شهرستان خمینی شهر 15 دستگاه اتوبوس به مرقد امام خمینی (ره) اعزام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها