خبرهای داغ:

اهدا۴۰۰ دستگاه وسایل ضروری زندگی به مدد جویان آبادانی

۳۰۰ دستگاه کولر و یکصد دستگاه یخچال و ۷۸ ویلچر از سوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و منطقه آزاد اروند به مدد جویان آبادانی اهدا شد.
کد خبر: ۹۵۱۸۵۶۸
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

اهدا۴۰۰ دستگاه وسایل ضروری زندگی به مدد جویان آبادانی

مدیرکل بهزیستی استان خوزستان روز سه‌شنبه در آیین اهدای این اقلام به مددجویان بهزیستی در سالن سینما مهر آبادان اظهار کرد: این کمک‌ها به ارزش بیش از 60 میلیارد ریال از سوی بنیاد مستضعفان و سازمان منطقه آزاد اروند اهدا و بین مددجویان بهزیستی شهرستان آبادان توزیع شدند.

مهران کریمیان با بیان اینکه بیش از ۱۳ هزار معلول، بانوی سرپرست خانوار و ایتام، تحت پوشش بهزیستی شهرستان آبادان است، افزود: برای توانمندسازی مددجویان تفاهم نامه‌هایی با سازمان فنی و حرفه‌ای استان و پارک علم و فناوری منعقد شده که امیدواریم مددجویان زیرپوشش که توانایی انجام کار دارند به سازمان فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند و مهارت‌های لازم را فرا گیرند.

وی افزود: مددجویان پس از کسب مهارت و تشکیل پرونده شغلی، تسهیلاتی از طرف سازمان بهزیستی دریافت می‌کنند تا بتوانند کسب کاری را برای خود راه اندازی کنند.

مدیرکل بهزیستی استان خوزستان گفت: به کارفرمایانی هم که مددجویان بهزیستی را مشغول به کار کنند مشوق‌هایی تعلق می‌گیرد.

 

چهار هزار و ۱۰۰ معلول در آبادان از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند و ۳۵۰ فرد معلول در ۶ مرکز شبانه روزی این شهرستان نگهداری می‌شوند.

 

بهزیستی آبادان ۱۸ هزار نفر را زیرپوشش دارد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار