استاندار ایلام:

امام راحل(ره) ملت ستم دیده‌ ایران را از یوغ استبداد و استکبار نجات داد

استاندار ایلام گفت: امام راحل(ره) که با استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ستم دیده‌ی ایران را از یوغ استبداد شاهنشاهی و استکبار جهانی رهایی بخشید و امروز با گذشت سال‌ها از رحلت جانگداز امام عظیم‌الشان با هدایت‌های حکیمانه‌ی مقام معظم‌رهبری(مدظله‌العالی)، ایران اسلامی هم‌چنان استوار و سربلند در مسیر عزت، اقتدار، سرافرازی، پیشرفت و بالندگی در حرکت است.
کد خبر: ۹۵۱۸۵۲۳
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر «حسن بهرام‌نیا» در پیامی با تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) و گرامیداشت سالروز حماسه‌ی ۱۵ خرداد ، اظهار کرد: ۱۴ خرداد، یادآور یکی ازغم‌انگیزترین و تلخ‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است. روز وداع سخت و سنگین مردم ایران اسلامی و میلیون‌ها مسلمان و آزادی‌خواه جهان با امام و مقتدای شجاع خود بود که احیاگر اسلام ناب محمدی(ص)، بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و آغازگر عصری جدید در مبارزه با ایادی شرک به ویژه استکبار جهانی است.

استاندار ایلام در ادامه این پیام آورده است: امام راحل(ره) که با استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ستم دیده‌ی ایران را از یوغ استبداد شاهنشاهی و استکبار جهانی رهایی بخشید و امروز با گذشت سال‌ها از رحلت جانگداز امام عظیم‌الشان با هدایت‌های حکیمانه‌ی مقام معظم‌رهبری(مدظله‌العالی)، ایران اسلامی هم‌چنان استوار و سربلند در مسیر عزت، اقتدار، سرافرازی، پیشرفت و بالندگی در حرکت است.

بهرام‌نیا تصریح کرد: یوم‌الله ۱۵ خرداد که مبدأ جوشش و خروش نهضت عظیم‌الهی و نقطه‌ی آغازین انقلاب اسلامی و سرنوشت‌سازترین حرکت مردمی تاریخ معاصر ایران بود که با پیشگامی مرجعیت همواره آگاه و مردم بصیر و ولایت‌مدار شکل گرفت و به عنوان نقطه‌ی عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

استاندار ایلام در ادامه‌ی این پیام آورده است: اینجانب در سی و چهارمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام‌خمینی(ره) و شصتمین سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲، یاد و خاطره‌ی امام راحل‌عظیم‌الشان و شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی و خالقان حماسه‌ی بزرگ ۱۵ خرداد را گرامی داشته و امیدوارم با تأسی به راه و سیره‌ی امام عزیز و شهدای گرانقدر و تحت زعامت مقام عظمای ولایت حضرت امام‌خامنه‌ای(مدظله‌العالی) حول محور وحدت و همدلی، بیش از پیش در مسیر صیانت از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و اعتلای این نظام مقدس گام برداریم.

وی تاکید کرد: بی شک مردم شهیدپرور، انقلابی و همیشه درصحنه‌ی استان ایلام، همگام با مردم قدرشناس ایران اسلامی، ضمن حضور پرشور و گسترده در مجالس بزرگداشت رحلت حضرت امام(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، بار دیگر مراتب قدرشناسی و وفاداری خود را نسبت به آرمان‌های امام‌خمینی(ره) و نظام اسلامی به جهانیان نشان خواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار