خبرهای داغ:
سردار زهرایی در یادواره شهدای شاهدیه:

دفاع از انقلاب خستگی بر نمی‌تابد/ یادواره شهدا، بستر تحقق جهاد تبیین است

مسئول سازمان بسیج سازندگی یادواره شهدا را بستر تحقق جهاد تبیین برشمرد و گفت: دفاع از انقلاب خستگی بر نمی‌تابد، شهدا فرزندان روح الله بودند خسته نمی‌شدند.
کد خبر: ۹۵۱۸۳۹۴
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱

دشمن در اغتشاشات، ولایت عمود خیمه انقلاب را هدف گرفته بود/ یادواره شهدا، بستر تحقق جهاد تبیین است

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،  سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی در بیست و نهمین یادواره شهدای شاهدیه، اظهار کرد: بسیجیان در میدان برخورد با اغتشاش گران ایستادند و نگذاشتند خدشه ای به مردم و انقلاب وارد شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: درود بر مردان غیوری که بواسطه تحریم‌های ظالمانه و سوءمدیریت‌ها در بحث اقتصادی سفره هایشان هر روز کوچک‌تر شد، ولی به خود اجازه نخواهند داد سفره انقلاب را کوچک ببینند.

سردار زهرایی افزود: درود بر مردم عزیزی که  کشف حجاب را بهانه‌ای برای فروختن انقلاب اسلامی ندانستند و پای انقلاب ماندند، مقام معظم رهبری هم تأکید دارند که از این فتنه هم عبور می‌کنیم، مهم ایمان و امید ماست.

وی با بیان اینکه سیم شهدا شبانه روز به خدا وصل بود، گفت: شهدا ارتباط مستمر با خداوند داشتند.

سردار زهرایی با اشاره‌ به بخشی از بیانات امام راحل که ایشان فرمودند: «اگر بگردید خسته‌تر از من پیدا نمی‌کنید، ولی اسلام خستگی بر نمی‌دارد»، تصریح کرد: دفاع از انقلاب خستگی بر نمی‌تابد، شهدا فرزندان روح الله بودند خسته نمی‌شدند، ولی آیا تلاش مستمر به تنهایی کافیست؟ خیر.

مسئول سازمان بسیج سازندگی با تأکید بر لعن سه دسته انسان در زیارت عاشورا، تصریح کرد: دسته‌ای که از ابتدا با ولایت و حقانیت مشکل داشتند، دسته‌ای که عالمانه و آگاهانه با اهل بیت جنگیدند، دسته سوم ممهدین بودند و تمهیدات عاشورا را فراهم کردند و اهل اشک و تلاش و بودند و روز حادثه مقابل امام زمان خود ایستادند.

وی با بیان اینکه شمر ملعون در رکاب مولا علی (ع) می‌جنگید، جانباز صفین بود و از مجاهدت و تلاش کم نداشت، افزود: اما شمر،  امام زمان خود را به شهادت رساند، این‌ها امام زمان خود و زمین دشمن را نشناختند.  زیارت عاشورا تجدید میثاق با امام زمان (عج) است باید زبانی و عملی با امام زمان خود باشیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی با اشاره به ریزش افرادی که در جریان اغتشاشات امام زمان را نشناختند، در لحظه اغتشاشات کف میدان نبودند و اعلام موضع نکردند، گفت: این افراد امام زمان خود را تشخیص ندادند و در لشکر دشمن موضع گرفتند و زمین دشمن را هم نشناختند.

سردار زهرایی با اشاره به  یادواره شهدای شاهدیه، ادامه داد: این روستا بیش از ۲٠ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است و رسالت خانواده شهداست که این ارزش‌ها را به آینده بیان کنند.

وی بیان کرد : همانطور که کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب (س) نبود، شهدای ما هم در دفاع مقدس می‌مانند، اگر خواهران و مادران شهدا زینب وار جهاد تبیین نکنند.

سردار زهرایی با تأکید براینکه انقلاب اسلامی بخاطر شهدا سر زنده و پیش برنده است، اضافه کرد: این روستا الحمدالله در شهر بابک می‌درخشد، برای بنده باعث افتخار است که در جمع شما نفس می‌کشم وفیض می‌برم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی با اشاره به محورهای حمله دشمن در اغتشاشات اخیر، ولایت به عنوان عمود و مردم قاعده این خیمه انقلاب را از این محورها دانست و با بیان اینکه دشمن دنبال تضعیف ولایت بود، تصریح کرد: به همین دلیل ایران کربلا و هر روز ما عاشوراست و می خواستند ولایت را در اغتشاشات بزنند.

وی یادواره شهدا را لشکر خوبان امام زمانی و ولایت مدار دانست و با تأکید براینکه بزرگترین مشت بر چهره استکبار در مقابله با اغتشاشات زده شد، اضافه کرد: حضور در یادواره شهدا، بزنگاه ها و یوم الله های تاریخ انقلاب بهترین مصداق جهاد تبیین است.

سردار زهرایی با بیان اینکه کنار هم بودن در یادواره ها و بزنگاه ها برای انقلاب اسلامی یک ضرورت و جزء واجبات در دفاع از ولایت و انقلاب است، اظهار داشت: یادواره و محفل شهدا و مناسبت های ملی و اسلامی بهترین بستر جهاد تبیین است و در این فضا اختلافات هم کنار می رود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار