فرمانده سپاه ناحیه زنجان مطرح کرد؛

لزوم تبیین اندیشه و ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) به جوانان و نوجوانان

زنجان_فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت:نسل جوان و نوجوان باید با ابعاد مختلف شخصیتی امام خمینی(ره)، قیام پانزدهم خرداد و مقاومت مردم و اهداف والای امام آشنا شوند.
کد خبر: ۹۵۱۸۳۲۶
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

لزوم تبیین اندیشه و ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) به جوانان و نوجوانان

سرهنگ نجفی راد در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان، امام خمینی (ره) را به عنوان شخصیتی سیاسی و مذهبی نام برد و اظهار داشت: امام راحل با رهنمود‌های حکیمانه خود نقش بی بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و باید همواره یاد و خاطره ایشان را زنده نگه داریم.

وی در ادامه گفت:عشق و علاقه به امام راحل چنان در دل مردم قدرشناس ایران اسلامی جای گرفته که هر ساله از راه دور و نزدیک در این ایام خود را به حرم مطهر ایشان می‌رسانند تا به ساحت حضرتش عرض ارادتی داشته باشند و این نشان از هدف والای امام (ره) است.

نجفی راد ساده زیستی و اخلاص را از ویژگی‌های شخصیتی امام راحل برشمرد و افزود:باید ابعاد شخصیتی و اندیشه‌های امام خمینی (ره) برای نسل نوجوان و جوان تبیین شود.

وی در ادامه تصریح کرد:یکی از اساسی ترین نیازهای جامعه تبیین اندیشه و ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) به نوجوانان و جوانان است تا با اهداف انقلاب آشنا شوند. 

فرمانده سپاه ناحیه زنجان در پایان خاطرنشان کرد:امام به امید و امیدواری در جامعه تاکید و در تمام دوران زندگی سعی بر امیدآفرینی در جامعه داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار