امام پیام انقلاب را به سراسر جهان صادر کرد

امام جمعه شهرستان ایرانشهر گفت:امام خمینی(ره) با اتکا به خداوند متعال و ایمان و تقوا در مقابل استکبار ایستاد و پیام انقلاب را به سراسر جهان صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۱۸۲۳۴
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ایرانشهر،  بمناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵خرداد مراسم سوگواری درمسجدجامع الرسول شهرستان ایرانشهر برگزار شد.


در این مراسم که با حضور اعضای شورای تامین ومسولین وآحادمردم برگزارشدحجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی امام جمعه شهرستان ایرانشهر افزود: امام(ره) با اتکا به خداوند متعال و ایمان و تقوا در مقابل استکبار ایستاد و پیام انقلاب را به سراسر جهان صادر کرد.

وی بیان کرد: فرارسیدن سی وچهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(س) فرصتی مغتنم برای تبیین اندیشه‌های آن پیر سفر کرده و آشنایی نسل امروز با شخصیت بزرگ معمار کبیر انقلاب است.

حجت الاسلام بزمانی ادامه داد: سنگ بنای انقلاب روز تاریخی 15خرداد سال 42 دانست است.

امام حمعه ایرانشهر ادامه داد: قیام خونین 15خرداد نشات گرفته از قیام امام حسین(ع) در عاشورای سال 61 هجری است. در این روز عده‌ای با حمایت از امام خمینی(س) علیه رژیم منحوس پهلوی قیام کردند و با شهادت خود آغازگر مبارزات انقلابی مردم ایران شدند. تشریح قیام خونین 15 خرداد برای قشرهای مختلف مردم به ویژه نسل جوان ضروری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار