بیانیه مرکز وکلای قوه قضائیه استان به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد

مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۱۸۱۶۳
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، در پیام کورش قنبری مرداسی رئیس مرکز وکلای استان آمده است:

چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال پیر فرزانه‌‌ای می‌باشد که آزادگی و استقامت را به ملت ایران آموخت و این کشور مصیبت زده را از چنگال استعمار جهانی نجات داد؛ یقینا ملت ایران یاد و خاطره مقتدای خویش را همواره در ذهن و قلب خود به یادگار خواهند داشت.

امروز به برکت انقلاب اسلامی و حرکت عظیم مردم در سال‌های حماسه به ویژه قیام ۱۵ خرداد که جنبشی ماندگار، نقطه عطف و سر آغاز تحوّلات و دگرگونی‌های شگفت آور در تاریخ انقلاب اسلامی است، صاحب اقتدار و عزت هستیم و بر همه ماست که به عنوان رهروان طریق متعالی حضرت امام خمینی(ره) در جهت حفظ و ترویج فرهنگ انقلاب و امام تلاش کنیم.

فرا رسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی را برای همگان مسئلت داریم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار