خبرهای داغ:
فرماندار ویژه میانه:

امروز مفسر اصلی خط امام، مقام عظمای ولایت است

تبریز- فرماندار ویژه میانه ولایت امام خامنه‌ای را استمراری از ولایت امام خمینی(ره) دانست و با تاکید بر لزوم تبعیت از ولایت ایشان، گفت: امروز مفسر اصلی خط امام، مقام عظمای ولایت است.
کد خبر: ۹۵۱۸۰۹۷
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسعود سعادتی در آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد، امام خمینی(ره) را انسانی عارف و مبارز با شخصیتی چند وجهی با ویژگی های منحصر به فرد معرفی کرد.

وی اظهار داشت: ایشان در عین سادگی و ساده زیستی، شخصیتی به شدت سیاسی بود و در کنار فعالیت های سیاسی و اجتماعی، انسانی عارف و یک معلم اخلاق و عرفان بود. 

سعادتی افزود: او فیلسوفی برجسته و صاحب نظریات فلسفی و سیاسی و شخصیتی علمی با فکر و اندیشه ای منحصر به فرد بود که حتی مخالفانش او را تایید کرده اند.

   فرماندار میانه با بیان اینکه امام، انقلاب و مکتب اسلامی را زمانی پایه گذاری کرد که دین یک امر تزیینی بوده و چیزی به نام مکتب دینی مطرح نبود، متذکر شد: به برکت امام، امروز دین در ادبیات سیاسی و حاکمیتی کشور، جا باز کرده و از شکل یک حالت عبادی صرف خارج شده و در کلیه امورات مملکت، دخالت دارد.

   سعادتی بازگشت عزت و اعتماد به نفس ملی را محصول اصلی انقلاب عنوان کرد و یادآور شد: قبل از انقلاب، وابستگی فکری و عملی به دنیای غرب و باور عمیق به لزوم تقلید از غرب جهت حرکت در مسیر رشد و توسعه در کشور، یک اصل بود و امام این تفکر اشتباه را اصلاح کرد.

   وی با بیان اثرات منطقه ای انقلاب، اظهار داشت: امروز کشورهای منطقه در پی ایجاد امنیت منطقه توسط خود کشورهای منطقه و خروج از وابستگی به شرق و غرب هستند و این از برکات و ثمرات انقلاب اسلامی و تفکراتی است که امام در منطقه پایه گذاری کرد.

   فرماندار میانه پیروی از ولایت فقیه و عمل به وصایای ماندگار امام راحل را دو وظیفه انقلابیون عنوان کرد و افزود: امروز باید با حواس جمعی در مسیر امام حرکت کنیم و بدانیم که زمان، زمان عافیت طلبی نیست و پیشبرد اهداف و آرمان های اقتصادی، نظامی و دیگر عرصه های انقلاب، نیازمند ایثار، جانفشانی، هزینه کرد و تحمل سختی ها و مسلح شدن به سلاح علم و آگاهی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار