خبرهای داغ:

تبیین ابعاد و زوایای شخصیتی و اندیشه‌های متعالی امام راحل در جامعه

شاهرود_ فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در پیامی با گرامیداشت ارتحل امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد، بر تداوم راحل امامین انقلاب اسلامی در تحقق تمدن نوین اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۱۷۸۴۱
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

تبیین ابعاد و زوایای شخصیتی و اندیشه‌های متعالی امام راحل در جامعهبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار عبدالله یونسیان فرمانده سپاه ناحیه شاهرود به مناسبت سالروز ارتحال امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد متنی به شرح ذیل صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم
چهاردهم خردادماه، مظهر پیوند و دل‌بستگی ملت ایران با امام بزرگوار است، ابرمرد بت‌شکنی که با دم مسیحایی خود و با پشتوانه ملتی شریف، بصیر و شهادت طلب رستاخیزی به پا کرد که سرانجام آن سقوط رژیم منحوس پهلوی و یأس و غروب استکبار جهانی با محوریت آمریکای جهانخوار و صهیونیسم است.
امام خمینی (ره) در میان تعجب و دست پاچگی قدرت‌های جهان، انقلاب بزرگ قرن را بنا نهاد، نهالی که امروز در قامت درختی تنومند، هیمنه پوشالی و در حال فروپاشی آنان را به چالش می‌کشد و پناهگاه و نقطه امید مظلومان و مستضعفان جهان شده و آسایش را از آنان سلب نموده است.
نسل جوان کنونی برای ایفای مسئولیت ملی و انقلابی و برداشتن گام دوم انقلاب، آماده دریافت درس‌ها، گفتار‌ها و رفتار‌های این امام عزیز است و سالگرد ارتحال امام (ره) فرصتی ارزشمند برای تبیین ابعاد و زوایای شخصیتی و اندیشه‌های متعالی آن حضرت است. سخنان امام خمینی (ره) همچنان تازه و ایشان امام دیروز، امروز و فردای ملت ایران و مراجعه به اندیشه‌ها و آرای معمار کبیر انقلاب و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) نیاز همیشگی نظام و ملت ایران است.
اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد و آرزوی توفیق، سلامتی و سربلندی روز افزون برای نایب بر حق امام زمان (عج) و تمامی مجاهدان و جانبازان انقلاب اسلامی تنها راه برون رفت از چالش‌های پیش روی ایران اسلامی را تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و نصب العین قراردادن فرامین معظم له در تجلی جهاد تبیین به عنوان یک واجب قطعی و فوری می‌داند.
یقیناً ملت با بصیرت ایران اسلامی در راستای زمینه سازی برای تحقق تمدن نوین اسلامی، همچون گذشته با اقتدار و ایمان راسخ بار دیگر همدل و همگام با یکدیگر با حضور پرشور خود در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی بویژه مراسم‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد موجبات یأس و نابودی جبهه استکبار و زمینه ظهور مهدی موعود (عج) را فراهم خواهند ساخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار