فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر:

امام خمینی رحمة الله علیه یک مکتب بود

سرهنگ نکوئی گفت: کاروان۴۰نفره از بسیجیان برادر شهرستان نیکشهرجهت تجدیدبیعت با آرمان‌های امام راحل رحمت الله علیه به پایتخت اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۱۷۶۱۴
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیکشهر، سرهنگ پاسدارحسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیکشهر با بیان اینکه حفظ آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و امام راحل یکی از مهمترین بخش های زندگی ما به شمار می رود گفت: سوم خرداد روز ملی مقاومت و پیروزی و نیز ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب یکی از مهمترین مناسبت های ملی ما محسوب می شود.

وی افزود: امروز نام امام خمینی (ره) نماد جریان قوی اسلام خواهی و عدالت طلبی در دنیاست که در حال تغییر شکل خاورمیانه و ترکیب فکری و فرهنگی جهان است.

این مقام مسئول اظهار داشت: ضروری است که تمام ابعاد شخصیتی امام خمینی رحمة الله علیه اعم از شخصیت دینی سیاسی اجتماعی عرفانی و... ایشان به مردم شناسانده شود.

فرمانده سپاه شهرستان نیکشهردر ادامه گفت: با توجه به تهاجمات فرهنگی و تحریم های اخیر علیه کشورمان و کینه‌توزی های دشمن نسبت به انقلاب اسلامی می طلبد که امسال مراسم بزرگداشت بنیانگذار کبیر انقلاب هرچه باشکوه تر برگزار شود تا دشمن تصور نکنند در باورها و عقاید ملت ما و میثاقی که با امام خود بسته اند خللی ایجاد شده است.

وی اذعان کرد: اردوی ارتحال امام، تجدید بیعت بسیجیان با آرمانهای بلند انقلاب و تجدید بیعت دوباره با رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی افزود: امسال بعد از۶ سال وقفه در شهرستان ، اعزام کاروان به مرقد امام رحمت الله علیه انجام می شود و بسیجیان از مسجد الزهرا سلام الله شهرستان اعزام خواهند شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: این بسیجیان به نمایندگی از مردم شهرستان و به عنوان سفیران نیکشهر در مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام رحمت الله شرکت و پس از آن جهت بازدید از مناطق جنگی شمال غرب در اردوی راهیان نور شرکت خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار