قوه قضائیه در حوزه برنامه‌های فرهنگی بسیج موفق عمل کرده است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری گفت: قوه قضائیه در حوزه برنامه‌های فرهنگی بسیج موفق عمل کرده است.
کد خبر: ۹۵۱۷۵۴۷
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

حجت‌الاسلام فاطمی امین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران، در خصوص برنامه‌های فرهنگی در حوزه بسیج قوه قضائیه اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم که در قوه قضائیه در بحث بسیج که توفیق یافتیم در قسمت تعمیق معنویت و بصیرت‌افزایی در تلاش باشیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری افزود: تا جایی که رصد می‌شود در مجموعه قوه قضائیه و وزارت دادگستری در هر هفته در جاهای مختلف از جمله سازمان ثبت و اسناد و شورای حل اختلاف و در ساختمان مرکزی برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کنیم.

وی تصریح کرد:بخش فرهنگی قوه قضائیه و فرماندهی محترم جدیدی که معرفی شده‌اند بسیار در این حوزه فرهنگی موفق عمل می‌کند و در این راستا ماموریت‌هایی که در دست اقدام داریم.

حجت‌الاسلام فاطمی امین بیان کرد:در بحث تعمیق معنویت می‌بینیم که قضات عالی‌رتبه مانند یک بسیجی و مانند شخصی خارج از این مسئولیت در جلسات حضور پیدا و ابراز احساسات خود را نسبت به شخصیت شهید سلیمانی و جایگاه بسیج 

مشخص و ملموس اعلام می‌کنند که برای ما در بسیج جای افتخار دارد که چنین مسئولین متعهدی داریم.

وی عنوان کرد:همکاران در مجموعه بسیج قوه قضائیه و بزرگان در شورای عالی قضائی از ریاست محترم قضائیه و معاون اول و مسئول حفاظت اطلاعات و دیگر معاونین همه دارند دنبال می‌کنند که جهادگری که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند در این نقش حاضر شوند که خوشبختانه موفق عمل کرده‌اند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری خاطرنشان کرد:در فضای بصیرت افزایی تا جایی که توان داشته باشیم از نیروهای مجموعه قوه استفاده می‌کنیم.

وی گفت:وقتی در جهاد تبیین ورود کنند و ما بتوانیم به آن شکلی که رهبری می خواهد تحت منویات ایشان رفتار و برنامه ها و اجلاسیه‌ها و همایش‌هایی را داشته باشیم می‌تواند موثر باشد ظهور و بروز در سطح جامعه و برای مردم محسوس باشد.

خبرنگار میثم پاشنگ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار