خبرهای داغ:
گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه‌السلام) :

دوره تخصصی دشمن شناسی ویژه بسیجیان و رزمندگان گردان

به منظور آشنایی با گروهک های تروریستی در جمهوری اسلامی ایران وبالا بردن اطلاعات رزمی و آمادگی دفاعی دوره تخصصی دشمن شناسی با حضور اساتید مجرب ویژه پایوران و بسیجیان گردان ۱۰۵ امام حسین (علیه السلام )، در محل مسجد الخمینی(قدس سره الشریف) اصفهان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۷۳۱۸
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام)، به منظور آشنایی با گروهک های تروریستی در جمهوری اسلامی ایران وبالا بردن اطلاعات رزمی و آمادگی دفاعی دوره تخصصی دشمن شناسی با حضور اساتید مجرب  ویژه پایوران و بسیجیان گردان ۱۰۵ امام حسین (علیه السلام )، در محل مسجد الخمینی(قدس سره الشریف) اصفهان برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۰۵ امام حسین (علیه السلام) با اشاره به‌ فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: رویدادهای سیاسی و نظامی در این روزها، تشکیل‌دهنده‌ی بخشی از همان پیچ تاریخی جهان است که گمان آن رفته بود، نخبگان و زبدگان ملت بزرگ ما در این مرحله، حامل مسئولیت‌های ویژه‌اند، شناخت جبهه ‌بندی‌ها و صف آرائی‌ها و انتخاب موضع درست، مسئولیت کوته‌ مدت، و آمادگی برای نقش‌آفرینی در تحولات به سود جبهه‌ی حق، وظیفه‌ی میان‌ مدت آنان است.

این فرمانده در ادامه گفت: در همین راستا به منظور آشنایی با گروهک های تروریستی و تکفیری در ایران و همچنین جهت بصیرت افزایی نسبت به این موضوع دوره دشمن شناسی ویژه بسیجیان و رزمندگان گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام) برگزار شد.

این فرمانده گردان افزود: لازمه مقابله جدی با دشمن شناخت همه جانبه اوست لذا این گردان در همین راستا اقدام به برگزاری دوره تخصصی دشمن شناسی نموده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار