هم افزایی اقشار بسیج با بخشداری بویراحمد/ برنامه ریزی برای کمک به مناطق محروم

نشست هم افزایی و تعامل بین سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان و سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه فتح با بخشدار مرکزی شهرستان بویراحمد به منظور کمک به توسعه مناطق محروم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۷۱۵۰
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سرهنگ پاسدار ارژنگ تندپور مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان گفت: این نشست 
با محوریت فعال نمودن دبیر خانه گام دوم انقلاب در شهرستان و ادارات و دستگاهای اجرایی استان  و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق کمتر برخوردار استان با استفاده از ظرفیت بسیج ادارات استان و دهیاران برگزار شد .

وی بیان کرد: پیگیری طرح شهید رجایی با هدف تهیه و توزیع یخچال بین نیازمندان با محوریت سازمان بسیج ادارات، کمیته امداد استان و خیرین و مسئولین و دهیاران از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت. 
تندپور با اشاره به اینکه کمک و پیگیری زیر ساخت‌های عمومی روستاها و عشایر برای جلوگیری از مهاجرت آنها به شهرها از ضروریات است گفت:کمک به کار آمدی نظام اداری کشور و بهبود وضعیت مردم و تحقق فرامین مقام معظم رهبری در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان نیز در این جلسه مورد تاکید بود.


مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: به طرح ارتقا فرهنگ اداری (احساس مسئولیت ،وجدان کاری ،نظم و انضباط اداری و....) از دیگر محورهای پیشنهادی و مورد بحث نشست امروز بود که مورد تصویب و استقبال حاضرین قرار گرفته شد.

هم افزایی دو قشر بسیج با بخشداری بویراحمد/ برنامه ریزی برای کمک به مناطق محرومهم افزایی دو قشر بسیج با بخشداری بویراحمد/ برنامه ریزی برای کمک به مناطق محروم

 

 

ارسال نظرات