امام‌جمعه ایلام:

اندیشه امام خمینی (ره) فراتر از مرزها رفته است

امام‌جمعه ایلام گفت: اندیشه امام خمینی (ره) فراتر از مرزها رفته و باعث شد تا جبهه استکبار هر روز بیشتر افول را تجربه کند.
کد خبر: ۹۵۱۷۰۱۱
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام اله نور کریمی تبار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام در گفتگو با خبرنگار رسانه گفت: امام خمینی (ره) بنیان‌گذار انقلابی بودند به یک الگو برای همه ملت‌های آزاده دنیا تبدیل شد و این انقلاب بر 22 بهمن متوقف نشد؛ بلکه امروز همچنان باقدرت به حرکت خود ادامه می‌دهد چرا که امروز می‌بینیم که در بسیاری از معیارها انقلاب اسلامی در میان کشورهای برتر دنیا قرار دارد و امروز هیچ کشوری نمی‌تواند در عرصه نظامی مستقیماً با ایران وارد جنگ شود و ایران از تحریم سیم‌خاردار به پیشرفته‌ترین تجهیزات دفاعی رسیده است.

وی افزود: امام خمینی (ره) دارای یک مکتب است که توسط ملت‌های آزاده دنیا دنبال می‌شود و عناصر آن شامل: آزادی عمومی و مدنی، استقلال کشور، مردم‌سالاری دینی، معنویت، عقلانیت، عدالت و... می‌شود که باعث می‌شود تا یک ملتی با تکیه بتوان خود بر مشکلات غلبه و راه پیشرفت را طی کند.

کریمی تبار در ادامه گفت: تأکید امام خمینی (ره) بر خودباوری و عدم اعتماد به دشمن نشان‌دهنده راهی است که باید ملت ایران برای دستیابی به پیشرفت طی کند.

امام‌جمعه ایلام خاطرنشان کرد: اندیشه امام خمینی (ره) فراتر از مرزها رفته و باعث شد تا جبهه استکبار هر روز بیشتر افول را تجربه کند چرا که با یک مکتبی مواجه شده که باعث می‌شود ملت‌ها به خودباوری برسند و در مقابل دشمن تعظیم نکنند چنانچه که امروز شاهد این قضیه هستیم که کشورهای دنیا به دنبال خلاصی از چنگال استکبار و دستیابی به استقلال هستند.

کریمی تبار یادآور شد: امام خمینی (ره) در آغاز راه انقلاب اسلامی را بر پایه ایمان و اعتقادات عملی مردمی پایه‌گذاری کردند که طرف‌دار ولایت و رهایی از چنگال آمریکایی‌ها و غربی‌ها بودند و امروز برخلاف آن چیزی که رسانه‌های غربی سعی دارند ترسیم کنند ایران در شاخصه‌های استقلال، آزادی و حرکت به سمت قله‌های پیشرفت در دنیا بی‌نظیر است چرا که شاخصه‌های آزادی بیان و دموکراسی بیشتر از این چیزی که در جامعه غربی مشاهده شود درایران مشاهده می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار