فرمانده پایگاه آموزش هوانوردی شهید اکبری نهاجا قم:

شهدا رکن اصلی جامعه هستند

فرمانده پایگاه آموزش هوانوردی شهید اکبری نهاجا گفت: شهدا اصل و رکن جامعه هستند که هرگز نباید اهداف و ارزش‌های والای آن‌ها کمرنگ شود.
کد خبر: ۹۵۱۶۹۹۸
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

شهدا رکن اصلی جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ خلبان ستاد هادی پور فرمانده پایگاه آموزش هوانوردی شهید اکبری نیروی هوایی الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خانواده‌های معظم شهدای مدعو در این پایگاه، بمناسبت دهه کرامت و هفته مقاومت با بیان اینکه شهدا و ایثارگران هست‌ونیست خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند، تشریح کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند شرایط خانواده‌های شهدا و ایثارگران را درک و لمس کند مگر آنکه خود در چنین شرایطی باشد.

سرهنگ خلبان پور حسین با بیان اینکه آرامش و آسایش خود را مدیون شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها هستیم، ادامه داد: باید ایثارگری‌ها، دلسوزی‌ها و فداکاری‌های شهدا و ایثارگران برای دفاع از نظام و انقلاب را الگوی خود قرار دهیم.

فرمانده پایگاه آموزش هوانوردی شهید اکبری گفت: قدرشناسی از شهید و شهادت اقدام زیبا و مهم برای زنده نگه داشتن ارزش و اهداف شهدا است که امروز به برکت حضور شما عزیزان در مجموعه پایگاه شهید اکبری در این مکان که مهد تربیت افسران ولایت مدار و خلبانان آینده ساز نیرو الهی هوایی ارتش هست تخقق یافته است.

وی با بیان اینکه شهدا وجودشان را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند، ادامه داد: شهدا برای ما اصل و رکن هستند و نباید اصل را فراموش کنیم.

سرهنگ پور حسین در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: اگر تکریم شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها در ظاهر باشد، در حقیقت به خود و شهدا و اهداف والای آن‌ها ظلم کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه و مسئولیت بزرگی است، اضافه کرد: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران باید به‌صورت عملی و پیروی از آن‌ها در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی باشد.

این مراسم با حضور خانواده شهیدان یزدی، مقدم منش، وکیل و نوری همراه با‌امیر سرتیپ ۲ خلبان دکتر محمدرضا مروینام فرمانده محترم دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، حجت الاسلام مهاجرانی و اسدی رئیسان عقیدتی سیاسی دانشگاه هوایی و پایگاه آموزش هوانوردی شهید اکبری و جمعی از معاونان این پایگاه در محل مسجد حضرت علی اکبر علیه الاسلام پایگاه آموزش هوانوردی شهید اکبری نهاجا انجام گرفت.

در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدای حاضر تجلیل بعمل آمد همچنین حمایل خدام افتخاری حرم حضرت معصومه سلام الله از طرف خانواده‌های شهدا به فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری و پایگاه آموزش هوانوردی شهید اکبری تقدیم شد.

در پایان حاضران بعد از انجام نماز جماعت، میدان پهپاد آن مجموعه را افتتاح و تمثال شهید غیرت حمیدرضا الداغی و شهید ترور راضیه کشاورز را در محل یادمان شهدای پایگاه نصب نمودند.

شهدا رکن اصلی جامعه هستند

ارسال نظرات
آخرین اخبار