خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر

پیروی از ولایت و داشتن صبر و تقوا، وصیت شهداست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر گفت: رشادت و ایستادگی غیور مردان بود که با خون خود نگذاشتند یک وجب از این خاک اشغال شود.
کد خبر: ۹۵۱۶۸۷۳
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر سرهنگ پاسدار جواد فصیحی در مراسم گرامیداشت سوم خرداد که به همت پایگاه مقاومت بسیج انصارالحسین علیه السلام در مسجد آیت الله جبل عاملی برگزار شد؛ گفت: همه دنیا دست به دست هم دانند و از نظر تجهیزات به کمک صدام آمدند تا جمهوری اسلامی ایران را از پا در آورند اما رشادت و ایستادگی غیور مردان بود که با خون خود نگذاشتند یک وجب از این خاک اشغال شود.

وی در ادامه گفت: دشمنان در اغتشاشات اخیر هیچ غلطی نتوانستند بکنند و درمانده شدند و همان طور که می بینید جمهوری اسلامی ایران پر قدرت و با صلابت تر از گذشته هست.

سرهنگ پاسدار جواد فصیحی گفت: آنان شعارشان به دروغ زن زندگی آزادی بود؛ این شعار را بچه های مدافع حرم تحقق بخشیدند که گفتند نمی گذاریم دوباره حضرت زینب (س) به اسارت برود و حرفشان حجاب بود؛ امروز باید قدردان این شهدا بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر در پایان گفت: نجات از مشکلات چنانکه در تمام وصیت های شهدا آمده است پیروی از ولایت و همچنین صبر و تقوا داشتن است و ان شاء الله پیروزی مردم فلسطین و فتح قدس را خواهیم دید و در آخر برای نجات پیدا کردن عالم بشریت از تمام مشکلات ظهور امام عصر حضرت حجت بن الحسن امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها