با حضور مسئول بسیج جامعه زنان کشور:

همایش جمعیت و خانواده ویژه کارکنان زن سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در کاکان

همایش جمعیت و خانواده ویژه کارکنان زن مجموعه سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئول بسیج جامعه زنان کشور در کاکان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۶۴۴۸
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، اردوی آموزشی_ تفریحی با موضوع جمعیت و خانواده ویژه کارکنان مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئول بسیج جامعه زنان کشور در منطقه گردشگری کاکان برگزار شد.
مسئول بسیج جامعه زنان کشور در این آیین با اشاره به بحران کاهش جمعیت افزود : شاید در نگاه اول جمعیت مولفه قدرت هر کشور است و هر کشوری برای رسیدن به اهداف خود باید صاحب نیروی انسانی کار آمد، سالم، کارآمد و مولد باشد .
مینا بیابانی افزود: جمعیت از منظر های مختلف اهمیت دارد که یکی از این موضوعات امنیت است، یک کشور اگر جمعیت قابل قبول و سالم نداشته باشد در حوزه امنیتی و نظامی نمی تواند از مرزهای خودش دفاع کند .
وی یکی دیگر از مولفه های جمعیت را پیشرفت علمی دانست و عنوان کرد : اگر کشوری نیروی جوان نداشته باشد ، یعنی نیروی کار و تولید ندارد واگر نیروی تولید نداشته باشد باید دستش را مقابل دیگر کشور ها دراز کند .
بیابانی افزود : تمدن هر جامعه و کشوری از طریق تولید نسل ،سینه به سینه انتقال می یابد ،وقتی کشوری تمدن و فرهنگش از بین برود خود به خود هویتش از بین می رود ،پس یک موضوع مهم برای جمعیت ،انتقال فرهنگ و تمدن است .
مسئول بسیج جامعه زنان کشور خاطر نشان کرد : زندگی فرزندان در خانواده های پر جمعیت باعث می شود فرزندان هم بازی داشته باشند و از نظر تربیتی روند راحت تری را سپری کنند.

اردوی تفریحی تربیتی کارکنان زن سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در کاکاناردوی تفریحی تربیتی کارکنان زن سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در کاکان

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار