خبرهای داغ:
مدیرکل غله استان همدان:

نانوایان به استفاده از کارتخوان توجه و از فروش نقدی خودداری کنند

همدان-مدیرکل غله استان همدان گفت: نانوایان به استفاده از کارتخوان توجه کنند و از فروش نقدی خودداری کنند.
کد خبر: ۹۵۱۶۳۳۹
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین خوانساری در جلسه بررسی مشکلات واحدهای نانوایی شهرستان بهار که با حضور رییس سامانه «نانی نو» استان، فرماندار شهرستان بهار، بخشداران و نمایندگانی از واحدهای نانوایی شهرستان بهار در سالن جلسات فرمانداری بهار برگزار شد، اظهار کرد: نانوایان به استفاده از کارتخوان توجه کنند و از فروش نقدی خودداری کنند.

وی افزود: بر اساس عملکرد نانوایی‌ها در شهرستان بهار به  ۶۶ واحد نانوایی در شهرستان ۱۱ تن آرد اضافه و از ۴۷ واحد ۵۸ تن آرد کاسته شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان بیان کرد: آرد مناسبتی ویژه شهرستان‌های بهار، نهاوند، کبودراهنگ و درگزین تقسیم‌بندی شده و در فصل اوج کار کشاورزان توزیع خواهد شد تا نگرانی در این زمینه وجود نداشته باشد.

امام جمعه بهار اظهار کرد: با توجه به سختی کار نانوایان عزیز به معیشت نانوایان توجه ویژه شود و صرفه اقتصادی برای این شغل با برکت لحاظ شود تا شاهد تعطیلی واحدهای نانوایی نباشیم.

حجت الاسلام رضا مصباح افزود: نگاه به شهرستان بهار در توزیع آرد ویژه باشد چراکه به دلیل فعالیت‌های کشاورزی و امور مرتبط با سفال شاهد حضور کارگران فصلی هستیم و درخواست نان افزایش پیدا می‌کند.

فرماندار شهرستان بهار نیز گفت: از مسئولین غله و بازرگانی استان همدان می‌خواهیم به صورت دقیق در زمینه اطلاع‌رسانی موارد کاهش سهمیه آرد را به نانوایان عزیز  اقدام کنند و موارد تشویقی را نیز لحاظ کنند.

فیض الهی ادامه داد: برای حل مشکلات نانوایان از جمله هزینه‌های کارگر، دستمزدها، سهمیه آرد، بیمه و خدمات دیگر جلسات مختلفی با دستگاه‌های استانی خواهیم داشت و برای حل مشکلات این قشر شریف تلاش خواهیم کرد.

میهنی رییس سامانه نانی نو استان همدان نیز به موارد منجر به کاهش سهمیه آرد اشاره کرد و افزود: تراکنش‌های سوری، فروش بیشتر از ۹۰ لواش، ۷۰ بربری، ۷۰ تافتون و ۵۰ سنگک، عدم رعایت ساعات پخت، کاهش یا مازاد پخت و فروش نان به سوپرمارکت‌ها از دلایلی است که سهمیه آرد نانوایی‌ها را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار