احداث مرکز جامع سرطان در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرکز جامع سرطان با همکاری بخش خصوصی در استان احداث می‌شود.
کد خبر: ۹۵۱۶۱۹۰
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶

سید علی احمدزاده در نشست با سرمایه‌گذاران احداث مرکز جامع سرطان با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که فاقد مرکز پرتو درمانی در کشور است، گفت: از برنامه بخش خصوصی برای احداث بیمارستان جامع درمان سرطان با مرکز پرتو درمانی استقبال می‌کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سفر آینده دولت هم پیگیر اختصاص تسهیلات به این پروژه خواهیم شد تا طی دو سه سال دولت تسهیلات ارزی و ریالی پروژه را تامین کند.

وی بیان کرد: احداث این مرکز از ضروریات کهگیلویه و بویراحمد است، بیماران هم‌استانی مجبور هستند برای درمان به استان‌های همجوار از جمله شیراز بروند که متحمل هزینه زیادی می‌شوند.

دکتر احمدزاده بیان کرد: مدیران زمین مورد نیاز این گروه سرمایه‌گذاری را تهیه و همه جانبه حمایت کنند تا این پروژه در مرکز استان به سرانجام برسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به در پیش بودن سفر دولت افزود: بنا داریم از سفر دور دوم دولت به استان نهایت بهره را برای رفع کمبودها ببریم.

وی خاطرنشان کرد: سایر استان‌ها از این ظرفیت به خوبی استفاده کردند اما کهگیلویه و بویراحمد طی سال‌های گذشته نتوانست از ظرفیت حضور دولت‌ها استفاده کند و تلاش می‌کنیم در دولت سیزدهم کمبودها را رفع کنیم تا زمینه توسعه استان فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار