خبرهای داغ:
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان خبر داد

برگزاری ویژه برنامه‌های قربان تا غدیر در همدان

همدان-رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان بابیان اینکه برنامه‌ریزی ویژه برنامه‌های قربان تا غدیر در همدان انجام شده است، گفت: این برنامه ها با مدیریت ستاد غدیر و ما ملت امام حسین(ع) انجام خواهدشد.
کد خبر: ۹۵۱۵۵۵۲
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳

هادی بلاغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری رویداد بزرگ فرهنگی و ورزشی من و دختر گلم که به مناسبت روز دختر و دهه کرامت و به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار همدان در باشگاه شهرداری همدان برگزار شد، اظهار کرد: به تناسب مناسبت‌ها و فراخور ایام، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برنامه‌هایی در سطح شهر اجرا می‌کند.

وی گفت: جشن من و دختر گلم از سلسله برنامه‌هایی است که به مناسبت دهه کرامت برنامه‌ریزی شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه این برنامه طی دو روز در باشگاه ورزشی شهرداری برگزار شد، افزود: برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی در این مراسم اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه کرامت با مشارکت شهرداری و دیگر سازمان‌ها در سطح شهر در حال برگزاری است، افزود: برنامه‌های دهه کرامت با اهتزاز پرچم رضوی در چهارراه پژوهش شروع شد، جشن روز دختر نیز در سالن ورزشی ابن سینا برگزار شد.

بلاغی با بیان اینکه طی دهه کرامت غرفه های فرهنگی برپا شده که چایخانه رضوی نیز یکی از این برنامه‌ها است، عنوان کرد: اختتامیه جشن‌های دهه کرامت در روز میلاد امام رضا(ع) در میدان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی ویژه برنامه‌های قربان تا غدیر در سطح شهر همدان نیز انجام شده است، گفت: این برنامه ها با مدیریت ستاد غدیر و ستاد ما ملت امام حسین( ع)  انجام خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با تاکید بر اینکه به فراخور مأموریت ‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در ارتباط با ثبت جهانی هگمتانه از سه ماه پیش برنامه‌هایی را شروع کرده که برخی از آنها در حال اجرا است، خاطر نشان کرد: به تناسب این رویداد نیز در سطح شهر برنامه‌هایی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار