فرمانده اسبق سپاه امام رضا(ع) تاکیدکرد:

دنیا در حال عبور از پیچ تاریخی است/تابلوهای عبور از این پیچ را، امامین انقلاب نصب می‌کنند

فرمانده اسبق سپاه امام رضا(ع) در همایش بزرگداشت سوم خرداد کاشمر گفت: دنیا در حال عبور از یک پیچ تاریخی است که تابلوهای عبور از این پیچ را امامین انقلاب نصب می‌کنند و با این رویکرد جهادی قطعاً سوم خردادهای بی‌شماری، پیش رو داریم.
کد خبر: ۹۵۱۵۲۹۹
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر، سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا احمدی در همایش بزرگ بسیجیان و رزمندگان دوران دفاع مقدس که به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر در سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه(ع) کاشمر برگزار شد، اظهارکرد: جامعه اسلامی تا به امروز سربلند بوده و این حاصل تلاش ملت غیور و ولایتمدار ایران در طول مدت انقلاب است.

فرمانده اسبق سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: رزمندگان اسلام در سوم خرداد ۱۳۶۱ توانستند خرمشهر را از لوث وجود رژیم بعث عراق خارج کنند اما نباید تصور شود که پیروزی ملت ایران و رزمندگان دفاع مقدس در سوم خرداد تمام شده است چرا که این پیروزی‌ها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امروزه سربازان زبده آمریکایی در رویارویی با کشتی‌های کوچک ایرانی هراس دارند، افزود: صدام در شهر بصره مصاحبه کرد که اگر ایران بتواند خرمشهر را پس بگیرد من کلید بصره را به آنها تحویل می‌دهم اما شکست نیروهای بعث عراق در برابر رزمندگان اسلام برای همیشه در تاریخ ثبت شد.

احمدی با تأکید به اینکه هر کدام از مردم ما با هر جایگاهی، یک تریبون در اختیار دارند که باید برای بیان دستاوردهای نظام و انقلاب استفاده کنند ادامه داد: به برکت خون شهدای عزیزمان جایگاه انقلاب اسلامی، جایگاه امامین انقلاب، جایگاه شهیدان و جایگاه مردم ایران در قلب مردم عراق، ذهن و قلب مردم سوریه و لبنان و یمن تثبیت شده است و این مهم باید حفظ و تقویت شود.

فرمانده اسبق سپاه امام رضا(ع) با تأکید بر لزوم جهادتبیین بیان کرد: امروز تبیین و روشنگری یک جهاد، واجب عینی، فوری، قطعی و ضروری است و فضای عمومی حاکم بر جامعه این ضرورت را ایجاب می‌کند و با این رویکرد جهادی قطعاً سوم خردادهای بی‌شماری، پیش رو داریم.

سردار احمدی با اشاره به اینکه دنیا در حال عبور از یک پیچ تاریخی است که تابلوهای عبور از این پیچ را امامین انقلاب نصب می‌کنند، یادآور شد: ملت ایران با تأسی به حماسه فتح خرمشهر و اقتدار شهیدان عملیات بیت‌المقدس به فضل الهی از حوادث بزرگ پیش رو عبور خواهند کرد.


خبرنگار افتخاری بسیج/حوریه صادقی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار