خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه حدیث حوزه حضرت خدیجه(س) همدان خبر داد

برگزای جشن روز دختر با حضور ۱۵۰۰ نفر از دختران مهدوی در همدان

همدان-فرمانده پایگاه حدیث حوزه حضرت خدیجه(س) همدان از برگزاری جشن ۱۵۰۰ نفری دختران در روز ولادت بانوی کرامت و برپایی نمایشگاه مشاغل خانگی و حجاب و برپایی ایستگاه سلامت در مسجد سیدالشهداء(ع) شهرک مدنی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۵۱۰۸
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴

فرحناز ساعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک روز دختر اظهار کرد: جشن یک هزار و ۵۰۰ نفری دختران در روز ولادت بانوی کرامت همراه با برپایی نمایشگاه مشاغل خانگی و ملزومات حجاب و ایستگاه سلامت در مسجد سیدالشهداء(ع) شهرک مدنی همدان برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام حسینی یمین برگزار شد، به موضوع تربیت دختران فاطمی و آسیب‌های رسانه مجازی پرداخته شد.

فرمانده پایگاه حدیث حوزه حضرت خدیجه(س) همدان ابراز کرد: امید است دختران ما با پیروی از حضرت فاطمه الزهرا(س) در مسیر رشد و تعالی گام بردارند و خانواده‌ها یاری‌رسان دختران در این الگوگیری باشند تا دچار فریب‌های فضای مجازی نشوند و بتوانند با آموزش‌های صحیح و به موقع راه صحیح را از راه غلط بشناسند.

وی افزود: در این برنامه برای تشویق دختران، از دختران مهدوی و محجبه فعال پایگاه حدیث و دختران فعال در دعای ندبه تقدیر به عمل آمد.

ساعی با اشاره به اهمیت معرفی بانوان موفق در جامعه، بیان کرد: نمایشگاه گروه کسب و کار بانوان توانمند (اعم از مشاغل خانگی و ملزومات حجاب) نیز در کنار مسجد برپا شد که با استقبال مردم مواجه بودیم.

وی عنوان کرد: بسیاری از بانوان فعال و توانمند در عرصه‌های مختلف هستند که به علت نبود مکانی برای رشد، استعدادهایشان نهفته می‌ماند، تلاش ما بر این بود که بتوانیم محیطی را ایجاد کنیم تا خانم‌ها بتوانند مشاغل خانگی و ملزومات حجاب را به نمایش بگذارند و از این راه پیشرفت کنند.

فرمانده پایگاه حدیث حوزه حضرت خدیجه(س) همدان گفت: همچنین به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س) و سپاه ناحیه همدان و جمعیت هلال احمر، ایستگاه سلامت در کنار مراسم جشن روز دختر واقع در مسجد سید الشهدا شهرک مدنی برپا شد.

وی تاکید کرد: در این ایستگاه علاوه بر اطلاع‌رسانی و معرفی عوامل پرخطر در بروز بیماری‌های قلبی و عروقی، فشارخون بالا و دیابت، برگزارکنندگان با هدف غربالگری مراجعه‌ کنندگان با اندازه‌گیری توده بدنی، قد و وزن، اندازه‌گیری فشارخون، فعالیت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار