قائم‌مقام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی:

بسیج بازوی توانمندی در مدیریت مصرف برق است

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت: بسیج بازوی توانمندی در مدیریت مصرف برق است.
کد خبر: ۹۵۱۵۰۷۱
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲

داود منصوری قائم‌مقام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی در نشست با بسیج ادارات شهرستان اراک، گفت: ترویج فرهنگ مدیریت مصرف و آموزش استفاده صحیح از برق در سطح کلان کشور یک نیاز است. بسیج و مساجد باید در ترویج و فرهنگ‌سازی صرفه‌جویی و مدیریت مصرف انرژی پیشرو باشند.

وی گفت: در حوزه برق امکان ذخیره‌سازی در سطح بالا وجود ندارد، لذا به هر میزان نیاز و تقاضا وجود داشته باشد باید انرژِی تولید و مصرف کنیم.

منصوری افزود: با روند افزایش گرما مصرف انرژی افزایش می‌یابد و گرمای بیش از حد زمین مربوط به افزایش مصرف انرژی است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی ادارات کل شهرستان اراک گفت: یکی از مشکلات بسیار بزرگ جامعه ما اسراف در بخش‌های مختلف است که زمینه مصرف انرژی برق نیز در این امر مشهود است و با توجه به اینکه ایران یک کشور اسلامی است و با توجه به آموزه‌های دین مبین اسلام می‌بایست به مسئله جلوگیری از اسراف توجه بیشتری شود.

مهدی عبدی با بیان اینکه بسیج در تمامی زمینه‌ها همواره پیش‌قدم بوده افزود: همان‌گونه که در هشت سال دفاع مقدس بسیج نقش مؤثری داشت امروزه نیز می‌بایست در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی حضور گسترده داشته باشد و با توجه به اینکه امروزه برق یکی از اساسی‌ترین نیازهای کشور است و بخشی از مشکلات به وجود آمده در صنعت برق ناشی از اسراف است، لازم است اقشار مختلف بسیجیان با کمک نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف فرهنگ مدیریت مصرف انرژی برق را در کشور گسترش داده تا با این کار کمک شایانی به صنعت برق کشور شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار