پیام تبریک فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر

سرتیپ‌دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی سالروز حماسه‌ی آزادی خرمشهر را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۱۵۰۲۷
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرتیپ‌دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی سالروز حماسه‌ی آزادی خرمشهر را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

وَيَمْحُ اللَّهُ الْبَاطِلَ وَيُحِقُّ الْحَقَّ بِكَلِمَاتِهِ
و خداوند باطل را محو می‌کند و حقّ را بفرمانش پابرجا می‌سازد.(شوری آیه ۲۴)

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هریک به عنوان تابلوی افتخار ثبت شده است. دراین میان،حماسه آزادسازی خرمشهر در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی به‌ شمار می‌آید که ثمره حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های دلاورمردان و سلحشورانی است که حسین وار با تمسک به قدرت لایزال الهی و نصب‌العین قراردادن فرامین مراد خویش در راه دفاع از شرف و ارزش های این مرز و بوم، با صلابت و استوار ایستادند و به سرافرازی ماندگار پیوند خوردند.

آزادی خرمشهر در روز سوم خرداد نمادی از وحدت و همبستگی ملی بود. سوم خرداد تبلور غیرت ملی در برنتافتن اشغال خاک عزیزمان توسط دشمنان است. این روز تبلور پیروزی اراده رزمندگان اسلام بر دشمن است. سوم خرداد برای همیشه این پیام را به همه جهانیان می دهد که مردم ایران مردم مبارز و خستگی ناپذیر، انقلابی و پیرو خط اسلام ناب محمدی هستند.

شجاعت مردم خرمشهر و رزمندگان در ماه‌های حصر و تجاوز و در میدان نبرد و دفاع وصف‌ناپذیر بود و فرماندهان سرافراز و مقتدری چون شهید علی صیاد شیرازی، شهید محمد جهان‌آرا، حاج احمد متوسلیان، شهید حسن باقری، شهید مهدی زین‌الدین، شهید حسین خرازی، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید احمد کاظمی و ... با تدبیر، ایمان و دوراندیشی مژده ظفر و فتح خرمشهر به مردم ایران دادند.

اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را به خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران سراسر کشور و به‌ویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس گیلان تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند متعال برای همه خدمتگزاران نظام اسلامی در راستای تحقق اهداف عالیه اسلام ناب محمدی(ص) توفیق و سربلندی مسئلت دارم.

سرتیپ‌دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور
فرمانده سپاه قدس گیلان
۱۴۰۲/۳/۳

ارسال نظرات
آخرین اخبار