پیام تسلیت فرمانده سپاه قدس گیلان در پی درگذشت والده‌ی رئیس سازمان بسیج مستضعفین

سرتیپ‌دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی درگذشت والده‌ی سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۱۴۷۳۲
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرتیپ‌دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی درگذشت والده‌ی سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:
مَا أَصَابَ مِن مُّصِیبَهٍ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ ۗ وَمَن یُؤْمِن بِاللَّهِ یَهْدِ قَلْبَهُ ۚ وَاللَّهُ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ
بدانید که هیچ مصیبتی به شما نرسد مگر بفرمان خدا و هرکه به خدا ایمان آورد خدا دلش را به مقام رضا و تسلیم هدایت کندو خدا بر همه عالم آگاه است.( التغابن آیه ۱۱)

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین

سلام علیکم
در گذشت والده ماجده، مرحومه مغفوره حاجیه خانم سلیمانی، که صبورانه زیست،صادقانه آموخت،صمیمانه روشنی بخشید و سبک بال از افق ناسوت پر کشید را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک فقدان آن بانوی مومنه که مادری مهربان و بانویی با تقوی بود و عمری را به پارسایی و عشق و خدمتگزاری صادقانه به اهل بیت(ع) سپری و در دامان صدق و ایثار و پر مهر خویش فرزندانی مجاهد و انقلابی همچون جنابعالی را تربیت نمود؛ عاقبت جهان فانی را وانهاد و به عشق دیدار حضرت حق و حضرت زهرا(س) به دیار باقی شتافت.

اینجانب با نهایت تاسف درگذشت مادر مومنه و بزرگوارتان را به حضورتان تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان و رحیم برای آن مرحومه غفران و رحمت واسعه الهی و برای جنابعالی و خانواده محترم صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ‌دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور
فرمانده سپاه قدس گیلان
۱۴۰۲/۳/۲

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار