مدیرکل تبلیغات اسلامی قم:

سبک زندگی اسلام و تربیت دینی شاه‌کلید برتری نظام اسلامی در جنگ اراده‌هاست

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در جنگ اراده‌ها، ما با سبک زندگی اسلامی و جهاد تعلیم و تربیت دینی می‌توانیم اراده مردم و نسل جوان را مقاوم کرده و از این طریق در برابر اراده دشمنان ایستادگی و مانند جنگ نظامی، پیروز شویم.
کد خبر: ۹۵۱۴۷۲۵
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۶

سبک زندگی اسلام و تربیت دینی شاه‌کلید برتری نظام اسلامی در جنگ اراده‌هاست

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام مرتضی شعبانزاده در همایش اجتماع ائمه جماعات شهرستان کهک، بیان داشت: تجربه اردوی میلیونی راهیان نور، پیاده‌روی اربعین، فعالیت‌های جهادی در سیل و زلزله و غیره نشان از کارآمدی و تأثیرگذاری حرکت‌های جهادی در کشور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم یادآور شد: اگر سازمان‌دهی و ساختار سبب محدودیت در فعالیت‌های گروه‌ها و حرکت‌های مردمی شود باید کنار گذاشته شود.

شعبانزاده با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در حمایت از حرکت‌های جهادی، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی دقیق و افق روشن به همراه مشارکت و همراهی مردم از پیش‌شرط‌ها و لازمه‌های اثرگذاری و توفیق فعالیت گروه‌ها و حرکت‌های جهادی است.

وی بابیان اینکه محور مساجد ائمه جماعات است، اضافه کرد: دراین‌بین کانون‌های فرهنگی و هنری و پایگاه‌های بسیج به‌عنوان بازوهای امام جماعت باید در موج‌آفرینی در ابعاد موردنیاز جامعه همدل و همراه با امام جماعت باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم اظهار داشت: در جنگ روایت‌ها اگر غفلت کنیم، دشمن روایت دروغ خود را به افکار عمومی تحمیل خواهد کرد و اقدامات و دستاوردهای نظام را به حاشیه خواهد برد.

شعبانزاده گفت: در جنگ روایت‌ها باید روایت درست و واقعی با جهاد تبیین به افکار عمومی و مردم ارائه شود؛ اگر تبیین به‌درستی صورت بگیرد قیام اراده‌ها و عزم به حرکت در بین جامعه شکل می‌گیرد.

وی تأکید کرد: در جنگ اراده‌ها، ما با سبک زندگی اسلامی و  جهاد تعلیم و تربیت دینی می‌توانیم اراده مردم و نسل جوان را مقاوم کرده و از این طریق در برابر اراده دشمنان ایستادگی و مانند جنگ نظامی، پیروز شویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم ادامه داد: برای پیروزی در برابر دشمن و پس از جنگ اراده‌ها، نیازمند مسجد جامعه پرداز با محوریت شبکه امامت و مسجد جامعه پرداز هستیم تا از این طریق بسیج عمومی شکل بگیرد.

شعبانزاده گفت: برای رسیدن به مسجد در تراز انقلاب باید مقوله نوسازی انسانی مساجد، توانمندسازی امام جماعت، ارتقای نقش‌آفرینی و ساختار حضور بانوان و حل برخی اختلافات موردتوجه باشد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار