دیدار بسیجیان بهارستان با خانواده شهید آرمان علی وردی

فرمانده و جمعی از بسیجیان پایگاه شهید فرهانیان بهارستان با حضور در منزل شهید آرمان علی وردی ضمن گرامیداشت یاد خاطره این شهید والا مقام با خانواده وی دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۵۱۴۶۸۸
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج: مادر شهید ضمن گرامیداشت یاد خاطره تمام شهداء انقلاب گفت: پسرم مهندسی عمران را کنار گذاشته و جهت ادامه تحصیل به حوزه ی علمیه رفت، او دوست داشت همیشه در صحنه باشد و جهادی کار کند علی جان شوخ طبع، مهربان، اهل نماز شب و مداح بود.

وی در ادامه افزود: آرمان را مظلومانه و در نهایت غریبی مثل اربابش به شهادت رساندند آرمانی که در طول عمرش همه عشقش امام حسین (ع) و تفریحش اردوهای جهادی و خدمت به مردم بود.

در انتهای این دیدار بسیجیان هدایایی را به رسم یاد بود به این خانواده تقدیم و از خداوند برای آنها آرزوی استقامت، صبر و بردباری کردند.

گفتنی است آرمان علی‌وردی عضو بسیج یگان امنیتی امام رضا(ع) و طلبه حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی و ساکن محله شهران بود که در اغتشاشات روز چهارشنبه چهارم آبان ۱۴۰۱ در شهرک اکباتان، از سوی عده‌ای ربوده شد و بعد از بستن وی و ضرب‌ و شتم شدید با ضربات متعدد چاقو، وی را کنار خیابان رها کردند و بعد از چند ساعت توسط بسیجیان پیدا شد؛ وی سپس به بیمارستان بقیةالله (عج) منتقل می‌شود اما به‌ دلیل شدت خون‌ریزی، روز جمعه (۶ آبان) جان خود را از دست داده و به شهادت می رسد.

 

خبرنگار: پریسا باقری

ارسال نظرات
آخرین اخبار