برگزاری ۴۴ برنامه همزمان با سوم خرداد در مرند

تبریز-فرمانده سپاه مرند خبر داد: ۴۴ برنامه همزمان با سوم خرداد سالروز گرامیداشت عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر در مرند برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۱۴۴۹۱
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا  هنرور با گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام(ره) و شهدا اظهار داشت: نقطه عطف و حساس دوران دفاع مقدس فتح و آزادسازی خرمشهر بود. 
                                                                                                                                                        وی با بیان اینکه  ابعاد  فتح خرمشهر دارای دستاوردهای مهمی بود گفت: فتح خرمشهر به علت موقعیت اجتماعی، سیاسی، مذهبی و اقتصادی چیزی فراتر از دستاورد نظامی بود که حضرت امام(ره) این پیروزی را منتسب به قدرت الهی دانست و فرمودند؛ «خرمشهر را خدا آزاد کرد». 
  
هنرور با اشاره به اینکه وحدت رزمندگان اسلام یکی از نقاط قوت پیروزی عملیات بیت المقدس بود، بیان کرد: فتح خرمشهر سیلی محکمی به استکبار جهانی بود و دشمنان بدانند که دوران بزن در رو تمام شده است.
 
وی ادامه داد: بلوک شرق و غرب با تمام قوای نظامی خود جمع شده بودند تا با حمایت صدام جنایتکار خرمشهر را حفظ کنند اما رزمندگان اسلام با نصرت الهی، رهبری و فرماندهی حضرت امام(ره) توانستند با عبور از کارون خرمشهر را فتح و آزاد کنند.
برگزاری ۴۴ برنامه همزمان با سوم خرداد در مرند
 
فرمانده سپاه مرند اضافه کرد: برگزاری یادواره های شهدا، مراسم عصر شعر و خاطره مقاومت، نشست های جهاد تبیین، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، نواختن زنگ مقاومت ایثار و پیروزی، دیدار  و تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان، مراسم عطر افشانی مزار شهدا، یادواره ۲۴ شهید عملیات بیت المقدس، حضور خادمان حرم امام رضا(ع) با پرچم متبرک آستان قدس، رژه موتور سواری، همایش پیاده روی خانوادگی و ... از جمله برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت  سالروز عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر در مرند است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار