کارشناس مسائل اجتماعی:

نقش‌آفرینی دختران زمینه آینده بهتر برای ایران را رقم زده است

کارشناس مسائل اجتماعی گفت: نقش‌آفرینی دختران زمینه آینده بهتر برای ایران را رقم زده است.
کد خبر: ۹۵۱۴۳۷۷
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین ندیمی کارشناس مسائل اجتماعی  گفت در جامعه امروز زنان نقش اساسی در آینده کشور و پیشرفت جامعه دارند؛ ازاین‌رو این قشر همواره مورد حمله سیاسی، فرهنگی و اجتماعی قرار می‌گیرند.

وی افزود باید توجه داشت که در احکام اسلامی زن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است؛ ازاین‌رو دختران که مادران آینده سرزمین ما هستند باید بادقت ویژه‌ای برای آینده و شکوفایی استعدادهای آنها بر اساس موازین اسلامی برنامه‌ریزی کرد.

ندیمی در ادامه گفت: مسئله امروز ما شکافی است که برخی دختران با آن مواجه شده‌اند و شاید در فضایی گرفتار شده باشند که ندانند چگونه باید از آن رهایی پیدا کنند.

 

کارشناس مسائل اجتماعی در ادامه گفت مسئله جمعیتی که امروز ایران با آن مواجه شده و کشور را تهدید می‌کند ناشی از عدم آمادگی دختران و پسران برای تشکیل زندگی است البته در کنار عوامل اقتصادی باید عوامل فرهنگی و اجتماعی را مدنظر داشت.

وی تصریح کرد: باید بپذیریم که در قبال نسل‌های آینده مسئول هستیم و شاید آن طور که باید هنوز موفق به تأمین آینده دختران و پسران ایران اسلامی نشده‌ایم که نمود آن در مسائل مختلف خود را نشان می‌دهد البته موفقیت‌هایی هم وجود داشته؛ ولی باید برای دختران و آینده کشور باید برنامه داشته باشیم.

کارشناس مسائل اجتماعی یادآور شد: برعکس چیزی که دشمن سعی دارد مطرح کند، نقش‌آفرینی دختران زمینه آینده بهتر برای ایران را رقم زده و باعث شده تا بیشتر به فردا و آینده درخشان امیدوار باشیم.

ندیمی بیان داشت: آنچه امروز در جامعه مطرح می‌شود این است که آیا نیاز زنان به ورزشگاه رفتن است یا نقش‌آفرینی در جامعه به‌عنوان یک زن و ایجاد موفقیت‌ها است، طبیعی است که بین خواسته‌های واقعی زنان تا مفاهیمی که به‌صورت کاذب ایجاد شده قطعاً تفاوت‌هایی وجود دارد که نیازمند این است که برای جامعه تبیین شود و دختران جامعه ما از ظرفیت‌های واقعی خود باخبر شوند نه اینکه فقط به آن‌ها نگاه جنسی شود و در جامعه غرب به‌عنوان یک ابزار جنسی ردوبدل شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار