همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر؛

ورکشاپ هنری "خانه‌ام خرمشهر" در اراک برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: ورکشاپ یک ‌روزه «خانه‌ام خرمشهر» با حضور هنرمندان گرافیست، نقاش و اساتید خوشنویس شهر اراک برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۲۳۰
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علیرضا شعبانی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد گفت: به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر، رویداد "خانه‌ام خرمشهر" (ورکشاپ هنری) در سه بخش طراحی پوستر، تصویرسازی و کتابت با حضور هنرمندان گرافیست و نقاش و اساتید خوشنویس شهر اراک برگزار خواهد شد.

وی افزود: این ورکشاپ یک‌روزه در فرهنگسرای شهر واقع در کوی صنعتی از ساعت ۹ تا ۱۷ روز چهارشنبه سوم خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
شعبانی هدف از برگزاری این رویداد را عمل به منویات مقام معظم رهبری درخصوص حفظ و ترویج فرهنگ و معارف دفاع مقدس دانست و گفت: ما به دنبال زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا و همچنین فرهنگ ایثار و شهادت در غالب ارائه فعالیت‌های هنری و فرهنگی هستیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: به نفرات برتر در هر بخش جوایز نقدی اهدا خواهد شد همچنین تمامی شرکت‌کنندگان در این رویداد گواهی حضور دریافت خواهند کرد.

ورکشاپ هنری

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار