خبرهای داغ:

جلسه قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح استان سمنان برگزار شد

جلسه قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح استان سمنان با حضور فرمانده سپاه استان سمنان و جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولان ارشد استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۲۱۵
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در جلسه قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه نیروهای مسلح که صبح امروز در سالن همایش‌ شهید بسطامی ستاد سپاه استان برگزار شد، با تبريک فرا رسیدن دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، خدمت سربازی را فرصتی مغتنم برای کسب مهارت جوانان جهت اشتغال و حضور موفق در جامعه عنوان کرد و گفت : موضوع مهارت آموزی سربازان وظیفه از جمله برنامه های شاخصی است که توسط ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص سربازان وظیفه برنامه ریزی و در حال اجرا است.
وی افزود: توجه به مهارت آموزی سربازان وظیفه یک اولویت مهم و موثر در راستای توانمند سازی جوانان در حوزه های فردی و اجتماعی است و این امر به عنوان یک موضوع اصلی مبنای برنامه ریزی در حوزه آموزش سربازان وظیفه محسوب می شود و این فرایند با قوت درحال پیگیری و اجرا است.
سردار دامغانی با اشاره به لزوم هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه های متولی در این عرصه افزود: هماهنگی و هم افزایی بسیار مطلوبی بین نیروهای مسلح و مجموعه ای از دستگاه های اجرایی نقش آفرین در این حوزه انجام و تفاهم نامه هایی نیز در این خصوص شکل گرفته است و امیدواریم که این تعامل و همکاری در سال جاری افزایش یابد.
وی نتایج اقدامات و عملکرد استان سمنان در راستای مهارت آموزی سربازان وظیفه را مطلوب دانست و افزود: بر اساس ارزیابی های به عمل آمده توسط ستاد کل نیروهای مسلح در سال گذشته استان سمنان در حوزه مهارت آموزی سربازان وظیفه عملکرد بسیار مطلوبی داشت و در تلاشیم که در سال جاری روند روبه رشد و اجرای هرچه بهتر این برنامه ها در دستور کار قرار دهیم.
فرمانده سپاه استان سمنان در ادامه با تاکید بر ارایه مشوق ها و تسهیلات حمایتی به مهارت آموزان تصریح کرد: با همکاری معاونت اقتصادی استانداری بر اساس تسهیلات تبصره 16 سربازانی که مهارت و تخصص لازم در رشته های مختلف را کسب نمایند جهت دریافت تسهیلات حمایتی و ایجاد کسب و کار جدید به بانک ها معرفی می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها