فرمانده سپاه ناحیه اراک خبر داد

اعزام بیش از 2000 اراکی به مرقد امام(ره)

فرمانده سپاه ناحیه اراک از اعزام دو هزار و 500 نفر از شهرستان اراک به مرقد امام(ره) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۴۱۸۵
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اراک گفت: در راستای گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، دو هزار و پانصد زائر اراکی مروز شنبه ۱۳ خرداد به مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه برنامه های رحلت امام (ره) فقط منوط به اعزام به مرقد مطهر نیست، افزود: برنامه‌ای متمرکز جهت آشنایی جوانان با آرمان‌های امام راحل در راستای جهاد تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام(ره) و آرمان‌های ایشان در شهرها و روستاهای شهرستان‌ با حضور مردم برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: امشب نیز مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مداحی ذاکر اهل بیت حاج مرتضی طاهری در مصلای بیت المقدس برگزار خواهد شد.

سرهنگ پاسدار مهجوری اندیشه‌های امام خمینی (ره) را اندیشه‌هایی تحول گرا و انقلابی برای تمام کشورهای مسلمان جهان دانست و گفت: امروز اندیشه‌های آزادی‌خواهانه و انقلابی امام راحل در افکار جهانیان طنین انداز است.
وی افزود: عقلانیت، معنویت و توجه به عدالت از سه بعد اصلی شخصیتی امام خمینی (ره) به شمار می‌رود؛ آن حضرت مرجعی بی نظیر بود که مقابل طاغوتیان ایستاد و دنیا را به حرکت درآورد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در زمانی زندگی می‌کرد که ایران مملو از ظلم بود و کسی جرأت ایستادگی در برابر رژیم ستم شاهی را نداشت اما وی با تأسی از امام حسین (ع) و نهضت عاشورا در برابر رژیم شاه ایستادگی کرد و نشان داد که می‌توان با تکیه بر سیره عملی ائمه اطهار (ع) بر هر دشمنی فائق آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار