خبرهای داغ:

بیانیه سپاه انصار الحسین (ع) همدان به مناسبت سوم خرداد ماه

همدان- سپاه انصار الحسین (ع) همدان به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۱۴۱۷۴
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
بیانیه سپاه انصار الحسین (ع) همدان به مناسبت سوم خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصار الحسین (ع) همدان به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش‌های اسلامی است.» امام خمینی (ره)

سوم خرداد ۱۳۶۱ نقطه عطف ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس تنها گرامیداشت سالروز آزادسازی یک شهر نیست و درگذشت زمان محصور نخواهد گردید بلکه «سوم خرداد» فرازمانی است.

آزادسازی خرمشهر از مهم‌ترین اهداف عملیات بیت المقدس در سال ۱۳۶۱ در جنگ تحمیلی عراق با ایران بود که این شهر پس از ۵۷۸ روز از اشغال رژیم بعث عراق آزاد شد.

حماسه سوم خرداد، نماد پیوستگی و وحدت رزمندگان اسلام در دفاع از امنیت و تمامیت ارضی ایران اسلامی و الگویی روشن برای همه نسل‌های آینده در دفاع از استقلال و حریم میهن عزیز است.

خرمشهر را خدا آزاد کرد زیرا آحاد ملت ایران با خداوند متعال، میثاق صیانت از دین و پایداری در مقابل دشمنان اسلام بسته و دست بیعت با رهبر خدائی و الهی داده بودند و خداوند آنچنان که وعده داده بود ملت را یاری و خرمشهر را آزاد کرد و دشمن تا بن دندان مسلح را از پیروزی بر ملت غیور ایران ناامید و مایوس ساخت.

این عملیات طی چندین مرحله انجام شد و در نهایت در سوم خرداد ماه آزادی خرمشهر را رقم زد و رهبر کبیر انقلاب در این رابطه در اوج خداباوری و اخلاص، فرمود: «فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزشهای اسلامی است. خرمشهر شهر لاله های خونین است. خرمشهر را خدا آزاد کرد».

در پایان جا دارد یاد و خاطره همه رزمندگان و حماسه‌سازان این حماسه بزرگ و تاریخی را گرامی داشته و به روح بلند شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای این عملیات بزرگ درود می‌فرستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار