حضرت فاطمه معصومه (س) مظهر فضائل و مقامات است/تجلیل از دختران شهدا در سراوان

همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س ) و روز دختر جشن دختران انقلابی و فرشته های زمینی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان در سراوان برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۱۴۰۲۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان،همزمان با روز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) جشن دختران انقلابی و فرشته های زمینی در شهرستان سراوان با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان، امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه شهرستانی، روسای ادارات شهرستان و دختران گرانقدر شهدا شهرستان سراوان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: یکی از چیزهایی که در اسلام ارزش پیدا کرد مقام والای زن و دختر است در چه زمانی در زمانی که دختر و زن در جامعه جایگاه خاصی نداشتند.

وی افزود: حضرت فاطمه معصومه(س) مظهر فضائل و مقامات است، روایات معصومان، فضیلت‌ها و مقامات بلندی را به آن حضرت نسبت می‌دهد، امام صادق(ع) در این باره می‌فرمایند:«آگاه باشید که برای خدا، حرمی است و آن مکه است و برای پیامبر خدا حرمی است و آن مدینه است و برای امیر مؤمنان حرمی است و آن کوفه است. بدانید که حرم من و فرزندانم بعد از من، قم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان با اشاره به حضور دختران شهدا در مراسم بیان کرد: همه ما مدیون قطره قطره خون شهدا هستیم ، شهدا رفتند که این چادر بماند، شهدا رفتند که این حیا عفت ، پاکدامنی بماند شما میراثداران سنگر عشقید که رفتند جان دادند که حیا ، عفت ، پاکدامنی و شرف بماند.

گفتنی است در پایان این مراسم از تعداد ۶۰ نفر از دختران گرانقدر شهدا تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار