کسب رتبه ارزشمند کهگیلویه و بویراحمد در اجرای برنامه های قرآنی

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه هشتم برگزاری برنامه‌های قرآنی کشور طی ماه مبارک رمضان توسط این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۳۷۸۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج

حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی‌نیا روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در نشست با خبرنگاران، به فعالیت‌های قرآنی شکل گرفته در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و تصریح کرد: این استان با تلاش‌ها و همت مجموعه دارالقرآن استان، رتبه هشتم برگزاری برنامه‌های قرآنی را طی ماه مبارک رمضان در کشور به دست آورد.

وی با تاکید بر توسعه فعالیت‌های قرآنی، ادامه داد: ۱٠۵ کرسی قرآنی در استان اجرایی و ۱۶۸ محفل انس با قرآن طی ماه مبارک رمضان در استان داشتیم.

 معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طی ماه مبارک رمضان، در مجموع ۷۱۶ محفل انس با قرآن در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است.

موسوی نیا تاکید کرد: همچنین محافل انس با قرآن روستایی با عنوان سه شنبه‌های قرآنی در روستاهای پر جمعیت اجرایی شد.

وی همچنین از پخش اذان زنده در سه نقطه از شهر یاسوج برای اولین بار خبر داد و بیان کرد: در مدارس استان نیز محافل قرآنی برگزار شده است.

وی گفت: با همکاری و هم افزایی دستگاهی، چندین عنوان برنامه طی دهه کرامت را خواهیم داشت.

وی از برگزاری جشن متمرکز با حضور خادمین امام رضا (ع) در شهرستان‌ها خبر داد و اظهار کرد: با موضوعات تبیینی نیز چند برنامه اجرایی می‌شود.

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره برگزاری تجمع دختران «جشن روز دختر» در شهرستان بویراحمد، خاطرنشان کرد: این مراسم ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر روز یکشنبه در پارک ولایت یاسوج برگزار می‌شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار