دهه کرامت فرصتی بی نظیر برای بهره گیری و معرفی جایگاه رفیع امامت و ولایت است

دیدار مسئول سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی سپاه سلمان استان با، با امام جمعه ، رییس اداره تبلیغات اسلامی حجت الاسلام و المسلمین دهقان،شهرستان خاش وسرهنگ پاسدار علی ثمره فرمانده سپاه شهرستان خاش و نماینده دفتر بسیج مداحان.
کد خبر: ۹۵۱۳۷۳۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار براتعلی صالحی، مسئول سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی سپاه سلمان استان گفت : پرورش مداحان انقلابی از دل نوجوانان حسینی و نوگلان زینبی، عالمانه بودن حوزه ستایشگری و مداحی، اهتمام به نغمه‌سرایان اهل تسنن و تقریب مذاهب،از اهداف مقدس سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی است.

وی در ادامه، با اشاره به ظر فیتها وفرصت های موجود در عرصه مداحی و هیئات مذهبی شهرستان خاش، افزود:ظرفیت های بسیار مناسبی در این شهرستان وجود دارد که همکاری و در کنار یکدیگر بودن وبرنامه ریزی نسبت به آموزش و تعلیم و تربیت مداح و ذاکر تراز انقلاب برادر و خواهر را می طلبد.

مسئول سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی استان، با تا کید به برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسمات ملی و مذهبی ویژه مناسبتهای ایام جشن دهه کرامت، خاطرنشان کرد: دهه کرامت فرصتی بی نظیر برای بهره گیری و معرفی جایگاه رفیع امامت و ولایت است که دستگاه ها ونهادهای فرهنگی و سایر مسئولین باید نسبت به بزرگداشت آن اهتمام جدی داشته باشند.

گفتنی است: حجت الاسلام دهقان،ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های بسیج در راستای احیای شعائر دینی و مذهبی و آمادگی خود را جهت در اختیار قرار دادن اماکن مذهبی جهت ترویج فرهنگ عاشورایی ابی عبدالله(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اعلام کرد.

ارسال نظرات