خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان خبر داد

احداث ۲۵ واحد مسکونی برای محرومین در شهرستان تویسرکان

همدان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از احداث ۲۵ واحد مسکونی برای محرومین در تویسرکان خبر داد و گفت: این کار در عرصه سازندگی و رفع محرومیت سند افتخاری برای جهادگران است که برای آیندگان به یادگار خواهند ماند.
کد خبر: ۹۵۱۳۳۷۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جلسه هماهنگی احداث مرحله دوم پروژه‌های مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تویسرکان با حضور فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان و روسای کمیته امداد بنیاد مسکن، کارشناسان فنی، پیمانکاران و خیرین پروژه‌ها برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در این مراسم خدمت به محرومین را یک نعمت الهی دانست و گفت: شیرینی خدمت به محرومین ماندگار و پالایش روح را به همراه دارد و این برای ولی نعمتان ما است.

سرهنگ کامران کریمی از احداث ۲۵ واحد مسکونی برای محرومین در شهرستان تویسرکان خبر داد و افزود: این کار در عرصه سازندگی و رفع محرومیت سند افتخاری برای جهادگران است که برای آیندگان به یادگار خواهند ماند.

وی اضافه کرد: واحدهای مسکونی در زمین‌های ۲۰۰ و ۲۵۰ متری با زیر بناهای ۵۰ و ۶۰  با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 700 میلیون تومان احداث خواهد شد که برای هر واحد مسکونی ۲۰۰ میلیون تومان وام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کمک بلاعوض و وام کمیته امداد امام خمینی (ره) و کمک خیرین تامین و در راستای دومین کنگره 8000 شهید استان همدان احداث خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار