خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری همدان:

طرح ابداعی معتذرین دادگستری استان همدان، برکات بسیاری داشت

همدان-رئیس کل دادگستری همدان گفت: طرح ابداعی معتذرین دادگستری استان همدان، برکات بسیاری داشته و زمینه ساز گذشت شاکیان در پرونده‌های مختلف حتی در خصوص پرونده‌های مرتبط با قتل عمد نیز شده است.
کد خبر: ۹۵۱۳۳۶۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدرضا عدالتخواه در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان بهار که در فرهنگسرای آیت الله بهاری (ره) برگزار شد، اظهار کرد: می‌توان با تلاش و کوشش همکاران قضایی و اداری و اجرای طرح‌های متنوع، زمینه سازش، در تعداد قابل توجهی از پرونده‌های قضایی را فراهم کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های موثر ستاد تالیف قلوب و کمیته‌های مصلحین و معتذرین به عنوان زیرمجموعه‌های این ستاد، گفت: طرح ابداعی معتذرین دادگستری استان همدان، برکات بسیاری داشته و زمینه ساز گذشت شاکیان در پرونده‌های مختلف حتی در خصوص پرونده‌های مرتبط با قتل عمد نیز شده است.

رئیس کل دادگستری استان همدان تصریح کرد: با اجرای دو طرح مصلحین و معتذرین در حوزه عدالت ترمیمی به دو بخش آن یعنی جبران خسارت مادی و خسارت معنوی توجه شده است.

وی اظهار کرد: این طرح در سطح کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی، شورا‌های حل اختلاف، دادسرا‌ها و دادگستری‌ها و در زندان‌ها با هدف ایجاد صلح و سازش، تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ها و مختومه شدن پرونده‌های دعاوی انجام می‌شود.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات محمد معینی، امیر مهدی عزیزی به عنوان رییس جدید دادگستری شهرستان بهار معرفی شد.

طرح ابداعی معتذرین دادگستری استان همدان، برکات بسیاری داشت

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات