خبرهای داغ:
آیت الله خاتمی:

فرهنگ شهادت عظمت را برای جامعه به ارمغان می‌آورد

همدان-عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: خون شهدا در زمان پیام جدیدی برای ما دارد چراکه فرهنگ شهادت عظمت را برای جامعه به ارمغان می‌آورد.
کد خبر: ۹۵۱۳۳۶۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله سید احمد خاتمی در یادواره ۱۰۰ شهید پاسدار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه خون شهدا در زمان پیام جدیدی برای ما دارد، اظهار کرد: شهدا زنده جاوید هستند و خون آنان  در هر زمانی می‌جوشد و پیام جدید دارد چراکه فرهنگ شهادت عظمت را برای جامعه به ارمغان می‌آورد.

وی خون شهیدان را عزت آفرین برای نظام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: حاصل خون شهیدان بیمه انقلاب اسلامی طی ۴۴ سال گذشته و آینده انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: اگر طی این ۴۴ سال خون شهدا نبود، اکنون نه ایرانی بود و نه انقلاب اسلامی، بنابراین کشور ما مدیون شهدا است.

وی با اشاره به توطئه‌های مختلف علیه نظام اسلامی ایران  گفت: از اولین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطثه‌هایی همچون جنگ قومیتی، جنگ تحمیلی ۸ساله، ۶ کودتای مختلف، حمله نظامی برای آزادسازی گروگان‌ها، فتنه‌های ۷۸، ۸۸، ۹۸ و آخرین آنها اغتشاشات ۱۴۰۱ بود اما با تمام این توطئه‌ها نظام ایران اسلامی همچنان ‌پا برجاست و این باپرجایی به مدد خون شهدا است.

خاتمی پایان دستاورد خون شهیدان را ظهور امام عصر(عج) دانست و گفت: در زمان ظهور حضرت حجت(عج) مقام معظم رهبری پرچم این نهضت را به امام زمان (عج) خواهد داد.

وی در پایان گفت: باید از تجربه تلخ اغتشاشات سال گذشته عبرت گرفت که باید مردم و مسئولین در صحنه باشند، همراهی با ولایت بیمه کننده نظام خواهد بود و در نهایت بصیرت آحاد مردم در مقابل تمام توطئه‌ها می‌تواند بقای نظام را برای همیشه ایام تضمین کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار