فرمانده سپاه دشت آزادگان:

روابط عمومی یکی از ارکان امید آفرینی است

سرهنگ طرفی مطرح کرد: روابط عمومی ها یکی از ارکان مهم در اطلاع رسانی امیدآفرین با تعامل گسترده درون و برون سازمانی می توانند بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش نمایند.
کد خبر: ۹۵۱۳۲۹۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

روابط عمومی یکی از ارکان امید آفرینی است

 

به گزارش خبرگزاری بسیج دشت آزادگان، بمناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات سرهنگ مهدی طرفی فرمانده سپاه دشت آزادگان پیام تبریکی را به شرح زیر صادر کرد. 

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست‌اندرکاران پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

 

بدون تردید، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان پیشتازان توسعۀ آگاهی که با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

 

امیداست در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «مهار تورم و رشد تولید » مزین شده است روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی، با تعامل گسترده درون و برون سازمانی بتوانند بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش نمایند.

 

با گرامیداشت این روز و تقدیر و تشکر از عموم تلاشگران عرصۀ ارتباطات و روابط عمومی  خصوصادر شهرستان دشت آزادگان، بویژه  برای عزیزان خودمان در رسانه بسیج وروابط عمومی بسیج از خداوند متعال، برای تمامی عزیزان، توفیقات روزافزون در جهت اعتلای امر مقدس اطلاع رسانی، آرزو می‌کنم.

 

  سرهنگ پاسدار مهدی طرفی 

فرمانده سپاه دشت آزادگان

ارسال نظرات