اقتصاد مردم سالار هدف غایی سازمان بسیج سازندگی است

سردار زهرایی گفت: اقتصاد مردم سالار هدف غایی سازمان بسیج سازندگی است که باید انجام شود.
کد خبر: ۹۵۱۳۰۹۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه اقتصاد به توان مردم در قاین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال سازمان بسیج مستضعفین در راستای تحقق راهبرد شعار سال که مقام عظمای ولایت در مهار تورم و رشد و تولید فرمودند، در ادامه فعالیت هایی که از سالهای گذشته آغاز کرده بود تکمیل زنجیره ارزش را بر مبنای خوشه سازی و راهبران شغلی مد نظر دارد.

وی به صندوق های قرض الحسنه مردم پایه اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر ۲۹ هزار صندوق در کشور فعال است که توانستند در زمینه محصولات مزیت دار هر منطقه ای در تولید بدرخشند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه دو حلقه مفقوده داریم، عنوان کرد: در بحث نمانام سازی و فروش محصولات باید کار شود.

سردار زهرایی بیان کرد: برای انجام این دو کار، خوشه سازی را مد نظر قرار دادیم و هدف این بوده که کلنی های کوچک در هر منطقه تبدیل به خوشه های بزرگتر در شهرستان و استان شوند تا قابلیت رقابت و دفاع از خود را داشته باشند.

وی به برگزاری نمایشگاه های فصلی و دائم در هر شهرستان اشاره و اظهار کرد: این گونه هر شهرستان دارای یک نمایشگاه دائم عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی میشود و انتظار داریم شاهد فروش دوچندان محصولات مزیت دار باشیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: هدف دیگری که دنبال میکنیم پیوست بین گروه های جهادی، پایگاه های مقاومت و صندوق های قرض الحسنه است و در نهایت اقتصاد مردم سالار هدف غایی سازمان بسیج سازندگی است که باید انجام شود.

سردار زهرایی بیان کرد: استان خراسان جنوبی در زمینه برپایی نمایشگاه های تولیدات خرد خانگی و خوشه سازی بسیار خوب عمل میکند.

وی با بیان اینکه اقتصاد یک موجود زنده است، افزود: رفتار ما با اقتصاد باید متناسب با نیازها و مسائل باشد و آرام و حساب شده پیش برویم‌ چراکه حق توقف نداریم.

مسئول بسیج سازندگی کشور تاکید کرد: ما در سازمان بسیج وظیفه تسهیلگری بین نهادها و مردم را داریم؛ اگر بانکی تسهیلات و دستگاه اجرایی تسهیلات نمیدهد و آموزشی مردم نیاز دارند ما طرف مردم هستیم چراکه پرونده مردم زیر بغل ما مسئله مردم مسئله ما است و تلاش میکنیم به عنوان خادم مردم که حل کنیم‌.

ارسال نظرات