خبرهای داغ:

برگزاری مراسمات عزاداری و ایستگاه های صلواتی بمناسب شهادت امام جعفر الصادق(ع) در شادگان

مراسمات عزاداری و ایستگاه های صلواتی توسط حوزه بسیج والفجر و دیگر حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان شادگان در حال برگزاریست.
کد خبر: ۹۵۱۲۹۰۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان ؛ مراسمات شهادت ششمین ستاره تابناک امامت و ولایت، صادق آل محمد (ع) مرد آسمانی مدینه، چشمه جود و سخاوت، کوه حلم و بردباری، تجسم اخلاص و صبر و دریای عمیق علوم لدنی با برگزاری مراسمات عزاداری و ایستگاه های صلواتی در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان همچنان به قوت خود باقیست.

سرهنگ فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان دراین باره عنوان کرد: امشب شب شهادت صادق آل‌پیامبر است؛ شبی که خورشید مدینه دانش، چهره فروزانِ اهل بیت و وارثِ علومِ رسالت، در ظلمتکده دورانِ منصور، به خونِ دل نشست.

فرحانی در ادامه عنوان کرد: یکی از خصوصیات بارز امام صادق (ع) علم فراوان ایشان است. امام صادق (ع) فعالیت علمی بسیار بیشتری نسبت به دیگر امامان شیعه داشت و ایشان بسیار اهل زهد، عبادت، روزه داری و تلاوت قرآن بودند، به فقرا کمک بسیار می‌کرد، به طوری که بخشندگی وی در بین مردم زبانزد بود.

ایشان در پایان از فعالیت بسیجیان در برگزاری چنین برنامه های مذهبی و ایستگاه های صلواتی در حوزه ها و پایگاه ها و حسینیه ها و همچنین حضور پرشور مردم ولایی این شهرستان در برنامه های مذهبی تشکر و قدردانی نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار