تقریظ کتابِ «خاتون و قوماندان» سند بالا دستی سازمان ملی مهاجرت است/رهبری همیشه به مهاجران افغانستانی توجه دارند

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی سازمان ملی مهاجرت در وزارت کشور با بیان اینکه تقریظ حضرت آقا بر کتاب خاتون و قوماندان سند بالا دستی ما در سازمان ملی مهاجرت است گفت: حضرت آقا همیشه به موضوع مهاجران افغانستانی توجه دارند.
کد خبر: ۹۵۱۲۷۳۴
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرگزای بسیج خراسان رضوی از مشهد؛ اصغر بلوکیان در اجتماع بزرگ هیئت‌ها و جلسات مذهبی مهاجران افغانستانی که در حسینیه هراتی‌های مشهد با حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی خراسان رضوی، چهره‌ها و اقشار مختلف مهاجران افغانستانی برگزار شد، اظهارکرد: برکت وجودی این است که خیر انسان به انسان برسد، اگر بحث تشکیل سازمان مهاجرت هست، نگاه همان سابق (به مهاجران افغانستانی) است.

تقریظ حضرت آقا بر کتاب «خاتون و قوماندان» سند بالا دستی ما است

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی سازمان ملی مهاجرت در وزارت کشور با بیان اینکه تقریظ حضرت آقا بر کتاب خاتون و قوماندان سند بالا دستی ما در سازمان ملی مهاجرت است گفت: فرمایش ایشان روی این کتاب پنهان نیست، ما به کمک مهاجران نیاز داریم و به تنهایی نمی‌توانیم جمعیت مهاجران را اداره کنیم. حضرت آقا همیشه به موضوع مهاجران افغانستانی توجه داشتند، تلاش ما بر این است آنچه که درخواست رهبری و رییس جمهور است در حوزه مهاجران قدم بداری، از مهاجران می‌خواهم کمک کنند.

این مقام وزارت کشور ادامه داد: نظر ما و تاکید آقای وزیر کشور هم اداره مسائل مربوط به مهاجران با کمک خود مهاجران است. ما باید آدم‌های ناباب را جدا کنیم، اینها چقدر می‌خواهند از مهاجران بخورند؟ چرا خود مهاجران اجازه می‌دهند؟ ما آدم‌هایی که از مهاجران سوء استفاده می‌کنند را می‌شناسیم و معتقدیم که باید جلوی این فساد گرفته شود.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سازمان ملی مهاجرت در وزارت کشور گفت: مهاجران باید بدانند که تنها کارت وزارت کشور در حوزه مهاجران اعتبار دارد و دیگر هیچ کارتی اعتبار ندارد. مراقب آدم‌های سودجو باشید. مهاجر به اندازه کافی با سختی و مشکلات مواجه است و اینجا آمده چند صباحی زندگی کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار