خبرهای داغ:

افتتاح یک باب «خانه محروم» در قلعه خواجه اندیکا

فرمانده سپاه اندیکا با اشاره به افتتاح یک واحد خانه محروم توسط جهادگران بسیج سازندگی گفت : محرومیت‌زدایی از اولویت‌های مهم بسیج است.
کد خبر: ۹۵۱۲۶۸۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

قاسم نوذری در گفتگو با خبرنگار بسیج اندیکا افزود: در تداوم رزمایش کمک مومنانه، با همت بسیج سازندگی سپاه و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان اندیکا، یک خانه محروم در قلعه خواجه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

نوذری ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی اظهار کرد: این نهاد برخاسته از مردم، در کنار مردم و برای مردم فعالیت می‌کند  و استمرار فعالیت قطعاً زمینه ساز توسعه و رشد و شکوفایی هر چه بیشتر کشور را فراهم خواهد نمود.

 

وی افزود: فعالیت‌های صورت گرفته در بسیج سازندگی برای حل مشکلات مردم است و تلاش بسیجیان در عرصه سازندگی همواره در پرتو همت والای آنها به گستره ایران اسلامی فرصتی بسیار موثر و کلیدی را فراهم نموده تا بتوان گره‌گشای بسیاری از مسائل و مشکلات مردم شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیکا با بیان اینکه محرومیت‌زدایی یکی از اولویت‌های مهم بسیج و سپاه است، بیان کرد: یکی از خواسته‌های مهم حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری همین محرومیت زدایی‌ است، بنابراین همه مسؤولان شهرستان و گروه‌های جهادی بسیج باید دست به دست هم دهند تا گوشه‌ای از نیازهای محرومین جامعه را برطرف کنیم.

 

وی تصریح کرد: سپاه و بسیج برای مرتفع کردن مشکلات مردم شبانه‌روزی در حال تلاش بوده و با قدرت پای‌کار هستند و این اثرگذاری از فعالیت‌ها در همه جا واضح و قابل لمس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار