پیام تسلیت فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در پی شهادت جانشین پلیس اطلاعات خاش

سردار سرتیپ پاسدار «شفائی» طی پیامی به فرمانده انتظامی استان شهادت یکی از پرسنل این نیرو را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۱۲۶۴۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار «احمد شفایی» فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان طی پیامی به فرمانده انتظامی استان شهادت یکی از پرسنل این نیرو را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده غیور و عزتمند نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان، خبر شهادت «یاسر عبدلی» مامور خدوم و مخلص آن نیرو در درگیری با اشرار و بر هم زنندگان امنیت جامعه ما را متاثر نمود.

تقدیم لاله های پرپر و اسطوره های بی بدیل دوران معاصر به میهن عزیز اسلامی نشان از حقانیت مسیر و روشن بودن حرکت نیروهای مسلح در کشور و استان دارد.

بی‌شک حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و امروز جان فشانی و از خود گذشتگی سربازان حریم امنیت کشور در حفظ ثبات و آرامش جامعه ستودنی است.  

بار دیگر شاهد بودیم فرزندی از  این خاک شهیدپرور به پیروی از شهدای سرفراز و برای حفظ امنیت و آرامش جامعه مظلومانه در خون خود غلطید که مصداق بارز جهاد در راه خدا بود.

اینجانب با تأثر فراوان شهادت برادر همرزم خود، یاسر عبدلی، جانشین اطلاعات انتظامی خاش را به مردم ولایت‌مدار سیستان وبلوچستان، پرسنل خدوم نیروی انتظامی و خانواده محترم شهید تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای این شهید بزرگوار علو درجات را مسئلت می‌نمایم. »

ارسال نظرات
آخرین اخبار