خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

تربیت شاگردان عالم از روش های مبارزه امام صادق(ع) با طاغوت کرد

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با تاکید بر اینکه مبارزه با طاغوت و استکبار به روش های مختلف سیره ائمه اطهار(ع) بوده است، گفت: تربیت هزاران شاگردان دینی، و تبیین و انتشار بیشترین احادیث فقهی، علمی و اعتقادی از روش های مبارزه امام صادق(ع) با طاغوت و استکبار بود.
کد خبر: ۹۵۱۲۶۴۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام روح الله مهدی نیا در آیین گرامیداشت سالروز شهادت حضرت امام صادق(ع) منشا اصلی مشکلات و گرفتاری های جوامع انسانی را عدم فرمانبرداری از ولایت و فاصله گرفتن از ائمه علیهم السلام عنوان کرد.

وی افزود: اتصال به امامت، جهل را برطرف کرده، مانع از استکبارپذیری می شود، مشکلات را برطرف نموده و انواع فساد را از بین می برد.

حجت الاسلام مهدی نیا امامت را بالاترین جایگاه و مقام معنوی دانسته و اظهار داشت: ائمه علاوه بر وظیفه هدایت گری، وظیفه دستگیری از مردم و اتصال آنان به مطلوب به سبب علم و شناخت و احاطه بر تمامی حقایق عالم و روابط اشیا و اجزای عالم، را بر عهده دارند.

وی امامت را زمام دین، نظام مسلمین، صلاح دنیا، اساس اسلام و عزت مسلمین و مرحله اکمال و اتمام دین و نعم الهی معرفی کرده و افزود: امامت؛ ریاست عمومی برای اجرای دستورات الهی است و امام تمام وظایف انبیا به غیر از دریافت وحی الهی را دارا می باشد.

   آیین گرامیداشت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام با شرکت کارکنان رسمی و وظیفه و با مداحی محمدرضا نصیری از مادحین اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار