خبرهای داغ:

مسوولان در حوزه وظیفه خود برای اجرای عملی و تحقق مهار تورم و رشد تولید تلاش کنند

شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: مسوولان دستگاه‌های اجرایی در حوزه وظیفه خود برای اجرای عملی و تحقق مهار تورم و رشد تولید گام بردارند.
کد خبر: ۹۵۱۲۵۱۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹

مسوولان در حوزه وظیفه خود برای اجرای عملی و تحقق مهار تورم و رشد تولید تلاش کنندبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام عباس امینی در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات پورسینا دانشگاه علوم پزشکی این شهر به نامگذاری شعار سال «مهار تورم، رشد تولید» اشاره کرد و افزود: تحقق عملی شعار سال باید در زندگی و معیشت مردم محسوس باشد.
امام جمعه شاهرود خاطر نشان کرد: هر فردی از جامعه با هر نوع اقدامی که در توان دارد باید در تحقق عملی شعار سال تلاش کند.
او با بیان اینکه بخشی از اجرایی شدن شعار سال به فرهنگ‌سازی نیاز دارد، ابراز کرد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی در حوزه وظیفه خود برای اجرای عملی و تحقق مهار تورم و رشد تولید گام بردارند.
امینی ابراز کرد: مسوولان شهرستان باید به گونه‌ای در تحقق شعار سال عمل کنند که در پایان سال کارنامه‌ای قابل قبول در این زمینه از خود به جای بگذارند و عملکرد آن‌ها محسوس و قابل لمس در زندگی مردم باشد.
امام جمعه شاهرود به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و روایتی از آن حضرت اشاره کرد و گفت: کسی که نماز را سبک بشمارد مورد شفاعت ما قرار نمی‌گیرد.
او با بیان اینکه مسوولان باید در برنامه‌ریزی ساعت برگزاری نشست‌ها وقت نماز را در نظر بگیرند، بیان کرد: اقامه به موقع نماز از سبک شمردن آن جلوگیری می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها