خبرهای داغ:
به مناسبت دهه بسیج سازندگی

گرامیداشت جهادگران عرصه سازندگی در شهر بهارستان + تصاویر

به مناسبت دهه بسیج سازندگی مراسم گرامیداشت جهادگران عرصه سازندگی در شهر بهارستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۲۳۳۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اصفهان:به مناسبت دهه بسیج سازندگی مراسم گرامیداشت جهادگران عرصه سازندگی در شهر بهارستان برگزار شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام حسین (ع) ضمن تبریک دهه سازندگی به همه جهادگران عرصه خدمت رسانی و محرومیت زدایی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب که همواره توجه ویژه ای به اردو های جهادی و هجرت داشته اند گفت میل خدمت به مردم و تحمل سختی های آن نقطه نورانی در باطل انسان است که باید آنها را در جان خود گسترش داده و نگذاشت آفت ها ،سودجویی،خودنمایی ،تنبلی و ... آن را گل آلود کند وفرهنگ جهادی باید در همه عرصه های آنقلاب اسلامی زنده نگه داشته شود و راه برون رفت از مشکلات اقتصادی در گرو کار و فرهنگ جهادی است.

از اول انقلاب در زمینه کارهای زیربنایی روح و فرهنگ جهادی در همه صحنه ها و عرصه ها وارد میدان شدو دستگاههایی به وجود آمد که در ذاتشان حرکت و جوشش انقلابی سریع وجود داشت این کمک رسانی انبوه مخصوص ملتی است که دل او ازحرکت جهادی گرم است این همان روحیه سنگرسازان جهاد سازندگی است که غسل شهادت می کردند روی بولدوزر می نشستند تا خاکریز بزنند و ما باید این روحیه حفظ کنیم.

مسئول سازندگی همچنین با اشاره به اینکه حضور جوانان مومن ومتشرع در یک مجموعه روستایی مظهر مجسم آیه قرآن است اشاره کرد: روحیه جهادی یعنی کار را برای خدا انجام دادن و ستون های اصلی حرکت جهادی عشق و ایمان ،بصیرت و همت است و جهادگران جان بر کف با ایثار و فداکاری چنان دژی نفوذ ناپذیر پاسدار حریم اسلام و انقلاب اسلامی می باشندو پرچم عزت و پیشرفت ملت را به دوش گرفته اند که نتیجه این خدمات صادقانه و خالصانه بی منت تنومندی و اقتدار شجره طیبه بسیج است.

در پایان این مراسم لوح تقدیر و هدیه به فعالان جهادی منتخب سازندگی ناحیه امام حسین (ع) درنماز جمعه توسط حجت الاسلام حاج اقا محمود عبداللهی نماینده مجلس خبرگان رهبری از استان اصفهان اهدا گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار