خبرهای داغ:
رییس جمعیت هلال احمر اسدآباد خبر داد

خدمت رسانی اولین کاروان سلامت هلال احمر اسدآباد در مناطق کم برخوردار

همدان-رییس جمعیت هلال احمر اسدآباد از اعزام و خدمت رسانی اولین کاروان سلامت هلال احمر اسدآباد در مناطق کم برخوردار خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۱۹۸۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

مهدی حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار کرد: اولین کاروان سلامت جمعیت هلال احمر در سال جاری، با مشارکت و حضور پزشکان و کارشناسان داوطلب به روستای کم برخوردار چنارسفلی اعزام شد.

وی تصریح کرد: این کاروان سلامت با شعار «هلال؛ نشان امید» و همزمان با هفته هلال احمر، در مناطق کم برخوردار چنارسفلی به ارائه خدمات رایگان درمانی و دارویی به روستاییان پرداخت.

رییس جمعیت هلال احمر اسدآباد افزود: این خدمت رسانی با حضور ۸ پزشک متخصص داوطلب در رشته‌های شامل متخصص داخلی، متخصص ارولوژی، متخصص مغز و اعصاب، متخصص زنان و زایمان، متخصص پوست و مو، متخصص دندانپزشکی، متخصص اورولوژی و متخصص چشم پزشکی و بینایی سنجی، پزشک عمومی، کار درمانی، فیزیوتراپی و کادر درمانی داوطلب شامل سه پزشک متخصص در این کاروان سلامت انجام شد.

وی عنوان کرد: در این کاروان خدماتی مانند ویزیت رایگان بیماران و انجام مراقبت‌های اولیه درمانی و دارویی به ۵۵۰ نفر از روستاییان ارائه شد.

حیدری ادامه داد: در این کاروان سلامت خدمات دیگری همچون برپایی کارگاه مهارت زندگی وکارگاه نقاشی و خطاطی و مشاوره حقوقی وآموزش کمکهای اولیه، برپایی ایستگاه سلامت (کنترل فشارخون وقندخون) و همچنین توزیع بسته‌های غذایی و لوازم التحریر توسط داوطلبان به صورت کاملاً رایگان ارائه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار