رئیس اداره بهزیستی شهرستان طارم:

در راستای سهولت تردد معلولان خیابانهای آببر مناسب سازی می شوند

زنجان- رئیس اداره بهزیستی شهرستان طارم گفت: در راستای سهولت تردد معلولان، خیابان‌های آببر مناسب‌سازی می‌شوند
کد خبر: ۹۵۱۱۹۸۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

 

در راستای سهولت تردد معلولان خیابانهای آببر مناسب سازی می شوند

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان: مهرداد شریفی درباره رعایت مناسب‌سازی پیاده روها در شهرستان طارم، اظهار کرد: شهر آببر شهر نوپایی است، ولی جدیدا در سطح شهر و در مکان‌هایی همچون خیابان و پیاده‌رو‌ها مناسب‌سازی در سطح گسترده‌ای در حال انجام است.

وی بیان کرد: مناسب‌سازی با استاندارد‌هایی که وجود دارد در سطح شهر رعایت می‌شود و خط بریل در پیاده‌رو در شهر آببر جای‌گذاری شده است، البته مناسب‌سازی کاری هزینه‌بر و زمان‌بر است، ولی پیگیر رعایت اصول آن در سطح شهر هستیم.

این مسئول تصریح کرد: باتوجه به امتیازی که در جشنواره شهید رجایی برای مناسب‌سازی درنظر گرفته شده و اداراتی که به این امر توجه کنند امتیاز خواهند گرفت، اقداماتی از سوی ادارات نیز در حال برنامه‌ریزی و انجام شدن است.


رئیس اداره بهزیستی شهرستان طارم ادامه داد: درخصوص مناسب‌سازی ادارات مشکل بودجه‌ای دارند به همین دلیل از ادارات کل درخواست داریم تا اهتمام ویژه‌ای نسبت به این امر داشته باشند تا مناسب‌سازی را به حد نزدیکی از استاندارد آن در شهرستان طارم برسانیم.

وی با بیان اینکه در شهرستان طارم یک مدرسه استثنایی جدا و دو مدرسه در کنار مدارس دیگر وجود دارد که ۲۲ دانش‌آموز در آنها در حال تحصیل هستند.گفت:در سطح مدارس نیز برخی مدارس قدیمی مشکل اعتباری برای مناسب‌سازی دارند، اما اصول مناسب‌سازی در مدارس تازه تاسیس رعایت می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار